کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشش به یاد سال های اوج؛

رونالدینیو و بدشانسی بزرگ برابر رئال مادرید

30 تير 1400 ساعت 18:24

گروه ورزشی: رونالدینیو، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا نمایش درخشانی برابر تیم پیشکسوتان رئال مادرید داشت.


دیشب اسطوره های دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این رئال مادرید بود که با نتیجه 2-3 در این مسابقه به برتری رسید.
 در ترکیب بارسلونا بازیکنانی چون رونالدینیو، ریوالدو، فرانک دی ‌بوئر، فرانچسکو کوکو، دکو، خاویر ساویولا و گایزکا مندیتا حضور داشتند و در ترکیب رئال مادرید نیز نام هایی چون لوئیس فیگو، روبرتو کارلوس، ایوان کمپوس، پدرو مونیتیس و آلفونسو پرس دیده می شدند.
 

 

 
ابتدا بارسلونا در دقیقه 27 و با گل رونالدینیو از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، اما پدرو مونیتیس در دقیقه 42 و آلفونسو پرس در دقیقه 44 برای رئال مادرید موفق به گلزنی شدند. جفرو متئو در دقیقه 59 موفق به زدن گل دوم بارسلونا شد، اما روبن دلارد در دقیقه 70 دروازه بارسا را باز کرده و پیروزی اسطوره‌ های رئال مادرید در این مسابقه را رقم زد.
 اما نکته جالب این دیدار درخشش رونالدینیو در ترکیب بارسلونا بود. ستاره بلوگرانا در سال های آغازین هزاره جدید، یک بار در نیمه اول و با تیزهوشی خود از جلو آمدن دروازه بان رئال مادرید بهره برده و می توانست از وسط زمین دروازه حریف را باز کرد. اما رونالدینیو بدشانس بود و ضربه او با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. در کل رونالدینیو ستاره این دیدار بوده و بارها با حرکات تکنیکی خود هواداران را به وجد آورد.
 

 

 

 
رونالدینیو در دوران اوج خود همیشه عملکرد فوق العاده ای در مقابل رئال مادرید داشته و بارها موفق به باز کردن دروازه این تیم شده بود. اوج درخشش رونالدینیو در سال 2005 و دبل برابر رئال مادرید رقم خورد و دبل او باعث شد حتی هواداران رقیب در سانتیاگو برنابئو نیز ایستاده این ستاره برزیلی را مورد تشویق قرار دهند.
 


کد مطلب: 283732

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283732/رونالدینیو-بدشانسی-بزرگ-برابر-رئال-مادرید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir