به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۸۳۷۵۰

پسر فردین معصومی کولاک کرد

پسر فردین معصومی کولاک کرد
گروه ورزشی: فردین معصومی که چند سالی است کشتی را کنار گذاشته و همواره به خاطر نداشتن مدال در المپیک حسرت می خورد، حالا پسری را تحویل جامعه کشتی داده که پا جای او گذاشته و قصد دارد در سنگین وزن آرزوهایی که پدرش داشته را محقق کند.
امیررضا معصومی که سال گذشته قصد داشت با تیم بیمه رازی با هدایت پدرش در لیگ برتر حاضر شود، اما به دلیل سن و سال پایین این اجازه را پیدا نکرد، با انتخاب شدن به عنوان ملی پوش نوجوانان کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات جهانی، حسابی درخشید.پسر فردین معصومی که در وزن 110 کیلوگرم کشتی می گرفت، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کساوری کامینسکی از لهستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور بعدی نیز اقتدار خود را ادامه داد و با نتیجه 10 بر صفر آینازار بازاربایف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. معصومی برای رسیدن به فینال با نتیجه 5 بر 1 از سد ایلیا ژیبالوف از روسیه گذشت و به یک قدمی مدال طلا رسید.
این پسر قدرتمند و چغر فردین، در دیدار فینال که سه شنبه شب در بوداپست مجارستان برگزار شد، با شکست 10 بر صفر جیمز مولن از آمریکا نه تنها به مدال طلای جهان دست یافت؛ بلکه تمام نگاهها را به خود خیره کرد.
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها