به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۲۸۳۷۶۶

سبزپندار مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید

گروه فیلم و سریال:
دانلود فیلم و سریال های ایرانی طرفداران زیادی دارد و این روزها نیز بر شمار طرفداران این زمینه افزوده شده است از طرفی کاهش کیفیت کارهای تلویزیونی باعث شده تا مخاطبان به سمت سریال ها و فیلم های شبکه نمایش خانگی بیشتر روی بیاورند. بطوریکه اکثر کاربران تمایل دارند با سرچ کردن کلمه هایی نظیر دانلود فیلم یا دانلود سریال ایرانی به نتایج دلخواه خود برسند و بتوانند محصولات باکیفیت تری که در کشورمان ایران ساخته شده است را مشاهده کنند. اما متاسفانه میبینیم بیشتر افراد بعد از جست و جو این عبارت ها با بسیاری از نتایج و سایت ها مواجه می شوند که بیشتر آن ها جنبه تبلیغاتی داشته و تناسب کمتری با نیاز کاربر دارند . بیشتر این سایت ها تنها هدفشان جذب مخاطب به داخل سایت و نمایش تبلیغات به آن ها است تا بتوانند بدین واسطه به کسب درآمد بپردازند اما سبزپندار با درنظر گرفتن نیاز کاربران و ایجاد رابط کاربری جذاب و سریع، ضمن احترام به مخاطبین خود، هیچگونه تبلیغاتی را در سایت نمایش نمیدهد تا کاربران با سرعت هرچه تمام تر در راستای رسیدن به هدف خود که دانلود فیلم و سریال مورد نظر است، اقدام کنند. بطوریکه در بالای صفحه پس از لود شدن، شما میتوانید حتی بدون مطالعه متن با زدن دکمه دانلود، به بخش لینک های دانلود هدایت شده و با انتخاب کیفیت و قسمت مورد نظر خود، به دانلود فیلم و سریال بپردازید.



همچنین در بخش نظرات سبزپندار نیز خیالتان از بابت لو رفتن داستان و اسپویل نیز راحت است چرا که در این سایت کامنت هایی که منجر به لو رفتن داستان می شوند نیز محو شده و کاربر بعد از کلیک روی آن، میتواند نظر سایر کاربران در مورد فیلم و سریال مورد نظر را بخواند تا در صورت عدم تمایل به لو رفتن داستان پیش از دیدن فیلم، نظرات داستان را برای شما لو ندهد.



رسانه سبزپندار آرشیوی قوی از فیلم های ایرانی قدیمی و جدید را برای انواع سلیقه کاربران خود از جمله طنز و کمدی، اجتماعی، اکشن، انیمیشن، و… را تهیه کرده تا کاربران بتوانند در سبک و ژانرهای دلخواه خود فیلم ایرانی دریافت کنند. از جمله مزیت های دیگر رسانه سبزپندار داشتن پخش آنلاین ، کیفیت های  Bluray , 1080hq , 1080p, 720p, 480p، نبود تبلیغ ها و بنر های آزار دهنده است تا کاربران برای استفاده از این رسانه راحت باشند. این سایت با آدرس www.sabzpendar.org  در دسترس است.



دانلود سریال جیران
سریال ایرانی جیران به کارگردانی حسن فتحی سریالی جذاب است که داستانی را در دوران قاجاریه روایت می کند. این سریال داستانی عاشقانه و تاریخی را از زندگی ناصر الدین شاه قاجار با جیران، بعد از مرگ امیر کبیر تا حدود شش سال بعد از آن روایت می کند.
همراه با سریال جیران دو سریال ایرانی آهوی من مارال و قبله عالم نیز کلید خورده اند که هر دو داستان هایی در زمان ناصرالدین شاه قاجار را به تصویر می کشند. از بازیگران این سریال ایرانی می‌توان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن پور، کاشانه اقشاری نژاد، نهال دشتی، الهام نامی و مهدی کوشکی اشاره کرد. از شخصیت های تاریخی که در سریال "جیران" به آنها پرداخته شده است می توان به ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌ جهان خانم مهد علیای ایران، ملک‌ زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌ الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه اشاره کرد. سریال جیران بصورت هفتگی از رسانه سبزپندار منتشر شده و کاربران عزیز میتوانند با دانلود کیفیت دلخواه، به مشاهده این سریال جذاب ایرانی بپردازند.

سریال میدان سرخ
میدان سرخ ساخته ابراهیم ابراهیمیان داستانی اکشن و جنایی دارد که در بین سریال های شبکه نمایش خانگی، ژانری جدید بوده و تاکنون اثر ایرانی جدی ای در این ژانر تولید نشده است. بنظر می رسد این سریال توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته است محبوبیت خوبی بین مخاطبین خود بدست آورد. این سریال با همکاری بازیگران مطرح بسیاری تولید شده است که برخی از این بازیگران عبارتند از: حمید فرخ نژاد، امیرحسین آرمان، مهتاب کرامتی،آزاده صمدی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی

سریال جزیره
سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است. این سریال داستان زندگی صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه ایی میگیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌‌‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند را به تصویر می کشد برخی از بازیگران سریال جزیره عبارتند از: محمدرضا فروتن، امیر مقاره، حسام منظور، میترا حجار، هنگامه قاضیانی، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه.
همچنین شما میتوانید برای دانلود فیلم ایرانی جدید، بلافاصله بعد از انتشار این فیلم ها در شبکه نمایش خانگی، به سبزپندار مراجعه کرده و برای دانلود این فیلم ها اقدام کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها