به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۸۳۸۳۶

انتشار راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی

انتشار راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی
گروه علمی: داره کل دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان با همکاری رایزنی علمی ایران در اروپا کتاب راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی را منتشر کرد.به گزارش ایسنا، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ کتاب "راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی شامل اتریش، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، سوئد، فرانسه، مجارستان و هلند" که با همکاری اداره کل دانش‌آموختگان این سازمان و رایزن علمی ایران در اروپا تهیه، تنظیم و به چاپ رسیده  و آماده ارائه به متقاضیان است.
 
با توجه به اینکه بسیاری از افراد بدون آگاهی از شرایط تحصیل در اروپا، اقدام برای پذیرش می‏‌کنند، و بعضا هزینه‏‌های زیادی را از دست می‏‌دهند و نتیجه دلخواه خود  کسب نمی‏‌شود. در پاسخ به این نیاز کتاب راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی منتشر و ضوابط اخذ پذیرش از دانشگاه‏‌های اروپایی با اطلاع دقیق از نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز دانشگاه مقصد در آن تشریح شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان جهت تهیه نسخه الکترونیکی کتاب راهنمای تحصیل در کشورهای اروپایی  می‌توانند با اداره کل امور دانش آموختگان به نشانی Ext۱۱_grad@saorg.ir مکاتبه  کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها