به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۸۳۹۳۶
ادعای آاس:

رئال و شکار یک ستاره دیگر از بایرن مونیخ

گروه ورزشی: لئون گورتزکا هم قدم در جای پای داوید آلابا خواهد گذاشت و به رئال ملحق می شود.
رئال و شکار یک ستاره دیگر از بایرن مونیخ
 رئال مادرید اخیرا از داوید آلابا به عنوان بازیکن جدید خود رونمایی کرد. ستاره اتریشی پس از سال ها بازی برای بایرن تصمیم گرفت چالشی جدید را تجربه کند و انتخاب نخست او رئال مادرید بود.
 

آلابا حاضر نشد قراردادش را تمدید کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد. شرایطی مشابه نیز برای لئون گورتزکا هافبک ملی پوش بایرن وجود دارد. گورتزکا هم تنها یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و به پیشنهاد تمدید پاسخی نداده است.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید مقصد بعدی گورتزکا خواهد بود و او بدون اینکه قراردادش را تمدید کند، از تابستان بعد به رئال ملحق خواهد شد.
  


رئال سال 2014 نیز تونی کروس را با تنها 25 میلیون یورو جذب کرد. کروس هنوز یک سال با بایرن قرارداد داشت ولی با رد پیشنهاد تمدید، چاره ای باقی نگذاشت مگر انتقالش به تیمی دیگر. او پس از جام جهانی برزیل به رئال پیوست و اکنون یکی از اسطوره های باشگاه مادریدی محسوب می شود.
 

  
سال بعد با جدایی رافائل واران(جدایی او همین تابستان محتمل است)، مارسلو، گرت بیل، ایسکو و لوکا مودریچ که همگی دستمزد بالایی دریافت می کنند و قراردادشان رو به اتمام است، رئال مادرید در مجموع 92 میلیون یوروذخیره خواهد کرد و به همین دلیل مشکلی برای جذب ستاره هایی چون گورتزکا نخواهد داشت. قرارداد دنی کارواخال و کریم بنزما هم سال بعد تمام می شود ولی هر دو بر سر تمدید به توافق رسیده اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها