به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۲۸۳۹۳۷
لاپورتا:

مسی؟امیدوارم خبری که منتظرش‌هستیم رابشنویم

گروه ورزشی: خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد با لیونل مسی خوب پیش می رود.
مسی؟امیدوارم خبری که منتظرش‌هستیم رابشنویم
در پایان ماه ژوئن قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به پایان رسید و هنوز مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار این فوق ستاره آرژانتینی خواهد بود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، بارها تاکید کرده که شرایط برای تمدید قرارداد با مسی خوب پیش می‌رود اما هرچه که زمان جلوتر می رود نگرانی هواداران بارسا از این بابت بیشتر و بیشتر می‌شود.
 

خوان لاپورتا روز گذشته دوباره در واکنش به سوالی در رابطه با تمدید قرارداد لیونل مسی پاسخی تکراری داد و گفت: "مسی همیشه به این موضوع اذعان کرده که علاقه دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد. در واقع ما هم به این لحاظ تردیدی به لیونل نداریم. از طرفی مذاکرات در حال جلو رفتن است و همان روند مورد انتظار را طی می کند. 
ما نمی‌توانیم این موضوع که چقدر دوست داریم به کار خود با لیونل مسی ادامه دهیم را پنهان کنیم. این رویایی است که ما به دنبال تحقق آن هستیم و از طرف دیگر خود مسی نیز می‌تواند در کنار ستاره های با استعدادی نظیر ممفیس دیپای بازی کند."
 

 
لاپورتا در ادامه گفت: "مسی در حال حاضر تعطیلات پس از رقابت های کوپا آمه ریکا را پشت سر می‌گذارد اما ما بیکار ننشستیم و یک گروه کامل برای عقد قرارداد جدید با او برنامه‌ریزی می‌کنند. خیلی علاقه ای ندارم که در مورد جزئیات حرف بزنم اما در عین حال امیدوارم خبری که همه منتظرش هستیم را بشنویم. درحال حاضر می‌توانم بگویم که روند مذاکرات به خوبی پیش می‌رود و باید همینگونه نیز ادامه پیدا کند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها