کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقررات سخت کرونایی در انتظار هواداران ایتالیایی

1 مرداد 1400 ساعت 15:48

گروه ورزشی: هواداران فوتبال در ایتالیا می توانند در فصل پیش رو با رعایت برخی قوانین سفت و سخت تا 50 درصد ظرفیت استادیوم ها را پر کنند.


Green Pass که به عنوان گواهینامه دیجیتال کرونا شناخته می شود، ثابت می کند که یک فرد واکسینه شده یا طی 48 ساعت گذشته جواب تست او منفی بوده و یا اینکه در شش ماه گذشته به این بیماری مبتلا شده و سپس بهبود یافته است. این مسئله در سرتاسر اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته می‌شود و یک بخش اصلی در راه مبارزه با ویروس کرونا به حساب می آید.
 دیشب دولت ایتالیا اعلام کرد در اختیار داشتن Green Pass برای هر کسی که بخواهد از 6 آگوست پا به یک رویداد ورزشی، سینما، تئاتر، موزه، سالن بدنسازی یا حتی یک رستوران بگذارد، ضروری است.

 
 از طرفی معاون وزیر ورزش ایتالیا پیش از این درخواست کرده بود که ظرفیت استادیوم ها تا 75 درصد پر شود اما دولت این کشور تا کنون فقط با حضور 50 درصدی هواداران فوتبال در رقابت‌های سری آ موافقت کرده است. البته این این عدد نیز تنها برای مناطقی از ایتالیا مجاز است که وضعیت آنها به لحاظ کرونایی سفید باشد.
 گفتنی است فصل جدید سری آ قرار است از 21 آگوست آغاز شود، اما هنوز هیچ باشگاهی بلیط فروشی را آغاز نکرده است زیرا تا پیش از این در مورد اینکه چه کسانی می توانند در استادیوم ها حضور پیدا کنند، بلاتکلیفی وجود داشت اما حالا به نظر می‌رسد که باید این مشکل را حل شده دانست.


کد مطلب: 283942

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283942/مقررات-سخت-کرونایی-انتظار-هواداران-ایتالیایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir