به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۲۸۳۹۵۱
تاتنهام اوکی داد

هری کین در سیتی؛ انتقال نجومی و رکوردشکن

گروه ورزشی: بالاخره پس از کشمکش های بسیار دنیل لوی، رییس تاتنهام، رضایت به جدایی هری کین از این باشگاه داد.
هری کین در سیتی؛ انتقال نجومی و رکوردشکن
هری کین قرار است بالاخره به خواسته اش برسد و با قراردادی رکوردشکن در لیگ برتر با مبلغ 192 میلیون یورو به منچسترسیتی بپیوندد.
کین در ابتدای این تابستان به باشگاه شمال لندنی اطلاع داده بود که به منظور کسب جام خواهان جدایی از اسپرز است. اکنون مشخص شده که مقصد مطلوب کین منچسترسیتی پپ گواردیولا، تیم قهرمان لیگ برتر، است.
دنیل لوی ماه گذشته درباره بازیکنانی که ممکن است پیشنهاداتی در فصل نقل و انتقالات از دیگر باشگاه ها دریافت کنند گفته بود: "چیزی که دیگر باشگاه ها می خواهند همیشه ممکن نیست."
 

اما سان ادعا کرده است که لوی با یک تغییر موضع ناگهانی اکنون با جدایی کین موافقت کرده و این مهاجم ملی پوش قرار است در سیتی هفته ای 480 هزار یورو دستمزد دریافت کند.
همین روزنامه ادعا کرده است که لوی به  کین و برادر بزرگترش که مدیر برنامه های او است زنگ زده تا بگوید اجازه خواهد داد که این بازیکن به باشگاهی اروپایی بپیوندد.
در این گزارش آمده است که مدت زمان قرارداد کین و سیتی هنوز مشخص نشده اما قرار است این قرارداد چهار یا پنج ساله باشد.
 ماه گذشته گزارش شده بود که تاتنهام پیشنهاد 120 میلیون یورویی سیتی در رابطه با کین را رد کرده و همچنین نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی جدید اسپرز گفته بود که مطمئن است هری کین به اهداف این باشگاه متعهد است.
 

 
فابیو پاراتیچی، مدیر جدید فوتبال اسپرز، نیز علاقه داشت این تیم را حول هری کین بازسازی کند اما آخرین گزارش ها نشان می دهد که کین قصد دارد به سمت شمال رفته تا زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند.
کین پس از یک فصل بدون جام دیگر در تاتنهام، پس از شکست 1-0 در فینال کارابائو کاپ در ماه آپریل برابر سیتی، عزم خود را برای جدایی جزم کرد.
در صورت عملی شدن این انتقال رکورد نقل و انتقالات در لیگ برتر انگلیس شکسته خواهد شد. بالاترین مبلغ نقل و انتقالات لیگ برتر هنوز به نام پل پوگبا است؛ یونایتد در سال 2016 مبلغ 107 میلیون یورو برای جذب این هافبک فرانسوی به یوونتوس پرداخت کرده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها