کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش آاس؛

بند فسخ هنگفت برای ستاره جدید بارسلونا

1 مرداد 1400 ساعت 16:32

گروه ورزشی: ممفیس دیپای نیروی تقویتی جدید بارسلونا در خط حمله است و به او امید زیادی بسته اند.


 یک ماه پیش سرانجام انتقال ممفیس دیپای به بارسا نهایی شد. مهاجم هلندی لیون پس از یک سال به آرزوی خود رسید و از فصل بعد با پیراهن بارسا به میدان خواهد رفت.
او درخواست مستقیم رونالد کومان بود ولی سال گذشته به دلیل درخواست 25 میلیون یورویی لیون نتوانست به بارسا ملحق شود. یک سال بعد او به عنوان بازیکن آزاد تبدیل به بازیکن جدید بلوگرانا شد.
 

نکته جالب و البته عجیب در قرارداد دیپای با بارسلونا، مدت زمان آن است. دیپای تنها تا 2023 با بارسا قرارداد بسته؛ در حالی که ابتدا قرار بود قراردادش سه ساله باشد. مدت زمان معمول قرارداد بازیکنان حرفه ای سه تا 5 سال است ولی دیپای با بارسا دو ساله بسته که دلیل آن عدم اطمینان او به ادامه کار رونالد کومان در بارسلوناست.
 

 
 دیپای می داند که علت اصلی حضورش در بارسا در واقع درخواست کومان بوده و این مربی در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید. دیپای می خواهد در پایان فصل که یک سال دیگر از قراردادش باقی خواهد ماند، خودش کنترل آینده اش را در دست بگیرد.
شب گذشته سرانجام نوبت به رونمایی از دیپای در بارسا رسید و او پس از دو روز تمرین با بارسا به هواداران معرفی شد.
  

  
دیپای که مورد توجه پی اس جی هم قرار داشت، اکنون با بند فسخ 500 میلیون یورویی برای بارسا بازی خواهد کرد. ابتدا گفته می شد بند فسخ او 400 میلیون یورو است ولی بارسلونا دیروز تایید کرد که رقم درست 500 میلیون یورو است.
اریک گارسیا دیگر خرید بارسا بند فسخ 400 میلیون یورویی دارد و برای سرخیو آگوئرو نیز بند فسخ 100 میلیون یورویی در نظر گرفته شده است.
امرسون رویال مدافع راست برزیلی که او هم چندی پیش به بارسا ملحق شد، بند فسخ 300 میلیون یورویی دارد. نکته جالب دیگر اینکه برای الخاندرو بالده بازیکن تیم جوانان بارسا که قراردادش را دیروز تا 2024 تمدید کرد، مثل دیپای بند فسخ 500 میلیون یورویی در نظر گرفته اند.


کد مطلب: 283952

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283952/بند-فسخ-هنگفت-ستاره-جدید-بارسلونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir