به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۸۴۰۰۳

روایت کیوان ساکت از همکاری با همایون شجریان

روایت کیوان ساکت از همکاری با همایون شجریان
گروه فرهنگی: یکی از نوازندگان و آهنگسازان شناخته شده حوزه موسیقی ایرانی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از انتشار یک تک آهنگ با خوانندگی همایون شجریان و تولید چند اثر موسیقایی دیگر خبر داد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: همایون شجریان از جمله هنرمندانی است که همواره از او در کنار تعدادی دیگر از خوانندگان به عنوان هنرمندی موجه یاد می‌کنم. او از جمله هنرمندانی است که در میان مردم نیز دارای جایگاه ارزشمندی است و همواره تلاش کرده تا علاوه بر وجوه هنری که دارد در عرصه‌های دیگر نیز حضور موثری داشته باشد. بنابراین همه اینها انگیزه‌ای شد تا آهنگ «بال رویایی عشق» را که ساخته بودم، با صدای این خواننده تقدیم مردم ایران به ویژه دختران تحت سرپرستی یک موسسه خیریه کنم.

وی افزود: به اعتقاد من شعر این اثر دربرگیرنده معانی و مفاهیم ارزشمندی است که به اعتقاد من همایون شجریان یکی از خوانندگانی بود که می‌توانست آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. به هر حال او هنرمندی است که آمادگی زیادی برای خوانش آثار متفاوت دارد و امیدوارم ملودی «بال رویایی عشق» به گونه‌ای بوده باشد که بتواند مورد قبول تبع سخت پسند شنوندگان موسیقی قرار بگیرد.

این آهنگساز در معرفی گروه اجرایی تک آهنگ «بال رویایی عشق» توضیح داد: در تولید تک آهنگ «بال رویایی عشق» که با شعری از مرحوم فریدون مشیری منتشر شده، بنده به عنوان آهنگساز، غلامرضا صادقی تنظیم برای ارکستر، بیژن جناب طراح گرافیک، مجتبی سبزه خوشنویس و علی شریعتی مقدم به عنوان تهیه کننده حضور دارند.
ساکت در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعدادی از فعالیت‌های جدیدش در موسیقی هم اشاره کرد و گفت: به تازگی در آلبومی با هم نشینی سازهای تار، کلارینت، پیانو و سازهای کوبه‌ای حضور پیدا کرده‌ام که دربرگیرنده ویژگی‌های جالب توجهی است و یکی از کارهایی است که با دیگر آثار تفاوت‌هایی دارد. البته هنوز درباره انتشار دقیق آن نمی‌توانم به صورت دقیق اطلاعاتی را ارائه دهم چون هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها