به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۸۴۰۴۶

نگرانی از قرمز شدن اهواز جدی‌تر شده است

نگرانی از قرمز شدن اهواز جدی‌تر شده است
گروه جامعه:  رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به افزایش چرخش بیماری در جامعه، گفت: نگرانی‌های ما از وضعیت بیماری و قرمز شدن اهواز جدی‌تر شده است.
مهران احمدی‌بلوطکی، اظهار کرد: میزان مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی غرب اهواز نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر روزانه حدود ۴۰۰ نفر به مراکز منتخب به غرب اهواز مراجعه می‌کنند و از این تعداد، به طور متوسط روزانه ۲۰۰ بیمار جدید شناسایی می‌شوند.
وی با اشاره به افزایش شهرهای قرمز در کشور و خوزستان، افزود: چرخش بیماری در جامعه بیشتر شده و نگرانی‌های ما از وضعیت بیماری و قرمز شدن اهواز جدی‌تر شده است.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه مراسم زیادی در حال برگزاری است، گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز کاهش یافته است به گونه‌ای که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط مرکزی شهر ۷۰ درصد و در نقاط حاشیه‌ای بسیار کمتر شده است. در صورت ادامه این وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، قطعا در روزهای آینده میزان مراجعات به مراکز بهداشتی بالاتر می‌رود.  در حال تلاش هستیم تا با افزایش پوشش واکسیناسیون، عوارض شدید بیماری را کاهش دهیم.
برچسب ها: کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها