به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۸۴۰۶۳

پس از 6 روز اعلام کردند مشکوک به کرونا هستیم!

گروه ورزشی:‌ پزشک تیم ملی والیبال گفت: کارهای درمان بازیکنان را انجام دادم و برای بازی مقابل لهستان مشکلی ندارند.
پس از 6 روز اعلام کردند مشکوک به کرونا هستیم!
تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت ۱۵:۱۰ در نخستین بازی خود در بازی های المپیک توکیو مقابل تیم ملی لهستان صف‌آرایی خواهد کرد. ملی‌پوشان در حالی مقابل لهستان قرار خواهند گرفت که سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی در اتاق انتظار حضور دارند و به دلیل اینکه مشکوک به تست مثبت کرونا هستند، نمی‌توانند در بازی امروز حضور یابند.
سیامک افروزی پزشک تیم ملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاق رخ داده شده گفت: در ۶ روز گذشته در پرواز ظاهراً تست یکی از سرنشینان هواپیما مثبت شده اما نمی‌دانم چرا تا امروز هیچ خبری را اعلام نکرده‌اند و چند ساعت مانده به شروع بازی اعلام کردند .تمام افرادی که در هواپیما نزدیک به مسافری که تست آن مثبت شده بود، باید در اتاق خود قرنطینه بمانند.
وی ادامه داد: به جز ایران، ورزشکارانی از یونان و گرجستان نیز در این شرایط قرار دارند. سوال ما این است که چرا پس از گذشت شش روز موضوع را اعلام کردند؟ تمام تست ما از زمان پرواز از ایران به توکیو منفی بوده است. درواقع ما مشکوک به فردی که تست آن مثبت شده، هستیم.افروزی تأکید کرد: ممکن است تا یک ساعت دیگر یا شاید چند روز آینده این وضعیت ادامه داشته باشد. سجادی پیگیر موضوع است و تا این لحظه چیزی مشخص نیست.پزشک تیم ملی والیبال در پایان درباره ملی‌پوشان والیبال پیش از آغاز بازی مقابل لهستان گفت: تمام کارهای درمان و تیپ بازیکنان انجام شده است، آنها مشکلی نداشتند، امیدوارم در بازی هیچ مشکلی برایشان پیش نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها