به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۸۴۰۷۴

منع تردد شبانه در تهران ادامه دارد

منع تردد شبانه در تهران ادامه دارد
گروه جامعه: براساس اعلام جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، طرح منع تردد شبانه در پایتخت تعطیل نشده و با قوت در حال اجراست.به گزارش ایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور درباره اجرای طرح منع تردد شبانه در پایتخت گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده، برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا، تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر تمام شهرهای کشور با هر وضعیت کرونایی اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع بوده و خودروهای غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه در شب‌های اخیر برخی از رانندگانی که جریمه شدند، تصورشان بر این بوده که اجرای این طرح متوقف شده است، گفت: نه تنها طرح منع تردد شبانه متوقف نشده است، بلکه اجرای آن تشدید هم شده و برخورد با تردد های شبانه در سطح شهر تهران با قوت در حال اجراست.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اجرای این طرح تا هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت، گفت: در تعطیلی شش روزه پایتخت تنها طرح ترافیک لغو شده و ربطی به طرح منع تردد شبانه ندارد. از این رو دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی، تردد غیرمجاز خودروها را ثبت می‌کنند.
 
موسوی‌پور درباره مخدوش کردن پلاک خودروهای سواری نیز گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که به جد از انجام چنین اقدامی پرهیز کنند. چرا که این کار علاوه بر اینکه تخلف است، جرم نیز محسوب شده و مجازات حبس را نیز درپی خواهد داشت. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به طور محسوس و نامحسوس بر پلاک خودروها و تخلف مخدوش کردن پلاک نظارت دارد.
برچسب ها: منع تردد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها