کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دی‌مارتزیو و خبرهای داغ درباره آزمون

سردار؛ اصرار مورینیو و پول نقد لورکوزن (عکس)

2 مرداد 1400 ساعت 14:37

گروه ورزشی: خبرنگار مشهور ایتالیایی در خبری فوری اعلام کرده است که باشگاه رم ایتالیا و هم‌چنین بایرن لورکوزن آلمان مشتریان جدید ستاره تیم ملی فوتبال ایران هستند.


موضوع انتقال سردار آزمون از زنیت به یک تیم دیگر در نقل و انتقالات تابستانی 2021، یکی از سوژه‌های چند ماه گذشته بوده اما هیچکدام از مذاکرات برای جذب آزمون نیز به مرحله نهایی نرسید و در مرحله پیشنهاد اولیه متوقف شد تا سردار آزمون همچنان به عنوان بازیکن تیم فوتبال زنیت روسیه باشد.
 

حالا جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی با اعلام خبری فوری درباره آخرین وضعیت انتقال سردار آزمون، از علاقه ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم برای جذب او به عنوان گزینه اول تقویت خط حمله این باشگاه ایتالیایی یاد کرده و هم‌چنین اعلام کرده که باشگاه بایرن لورکوزن نیز روی جذب این ستاره ایرانی باشگاه زنیت روسیه دست گذاشته است.


 
این مهاجم 26 ساله پس از دو سال حضور موفق در تیم زنیت و به ثمر رساندن 53 گل و ساخت 19 گل در زنیت، حالا به عنوان گزینه اول تقویت خط حمله باشگاه رم که به تازگی ژوزه مورینیو پرتغالی سکان هدایت آن را برعهده گرفته است و احتمال انتقال ستاره ایرانی براساس اعلام خبرنگار نام‌آشنای ایتالیایی به باشگاه رم وجود دارد. 
دی‌مارتزیو درباره آخرین وضعیت مذاکرات میان باشگاه زنیت روسیه و رم ایتالیا درباره انتقال آزمون گفته، رم در حال حاضر تماس با زنیت را آغاز کرده است و مایل است قرارداد را با اضافه کردن نام بازیکن برای معاوضه با آزمون جهت کاستن از هزینه انتقال، تنظیم نماید؛ ضمن آن‌که باشگاه بایرن لورکوزن نیز پیشنهاد جذب آزمون را به مبلغ 18 میلیون یورو به باشگاه زنیت داده است.
 
برای باشگاه روسیه‌ای، انتقال سردار آزمون به فوتبال آلمان می‌تواند به لحاظ مالی بهتر باشد، اما مورینیو از مدیران باشگاه رم خواسته تا در مذاکرات با باشگاه زنیت، به تلاش خود ادامه بدهند و این ستاره ایرانی را تحت قرارداد رم ایتالیا در بیاورند.
 

 
باید دید این خبر ویژه که از سوی جانلوکا دی‌مارتزیو اعلام شده، در روزهای آینده چه فعل و انفعالاتی پیرامون آن رقم خواهد خورد و سرنوشت ستاره ایرانی و 26 ساله تیم فوتبال زنیت، برای فصل 2021-2022 در کدام باشگاه اروپایی سرانجام رقم خواهد خورد و او پس از دو سال حضور در تیم زنیت، این باشگاه را به مقصد یک تیم بزرگ‌تر در قاره سبز ترک خواهد کرد و تجربه شاگردی آقای خاص را به دست می‌آورد یا نه.
 

توییت فابریتزیو رومانو و بازنشر شایعه‌ای که دی‌مارتزیو درباره سردار انتشار داده است.


کد مطلب: 284076

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/284076/سردار-اصرار-مورینیو-پول-نقد-لورکوزن-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir