به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۲۸۴۰۹۲

اسطوره بسکتبال در دنیای انیمیشن

اسطوره بسکتبال در دنیای انیمیشن
گروه فرهنگی: شکیل اونیل افسانه بازنشسته بسکتبال هم بعد از تعدادی از هم‌بازی‌های سابقش قصد کرد وارد دنیای فیلم‌های انیمیشن شود.اونیل نخستین حضور خود را با نویسندگی و تهیه‌کنندگی یک فیلم انیمیشن کوتاه به نام «صدای داخل سر» آغاز کرده و آن را از طریق شرکت خود یعنی جرزی لجندز پروداکشنز می‌سازد.

این فیلم به بررسی فشارهای داخلی و خارجی برای موفقیت از زاویه ۲ دوست به نام‌های راشان و دیمون می‌پردازد که دوستان دوران کودکی و بازیکنان بسکتبال اهل یک محله هستند. هر ۲امیدوارند به لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا راه پیدا کنند، اما راشان شانس بیشتری میان استعدادیاب‌ها دارد.

اما این در حالی است که راشان به بقیه نگفته علاقه اصلی او نسبت به مجسمه‌سازی است. با وجود اینکه سفر او برای دنبال کردن رویاهایش پر از مشکلات و محرومیت‌های متعدد است، او متعهد است نگذارد صدای داخل سرش او را شکست دهد.این فیلم کوتاه به کارگردانی رافائل حیمنز فیلمساز کارکشته انیمیشن ساخته شده است. اونیل علاوه بر نوشتن فیلمنامه در همراهی با دانی اف. ویلسون مسئولیت روایت داستان را بر عهده دارد.

سدریک ویلیامز جونیور و جاشوا دیوید کینگ صداپیشگان نقش‌های راشان و دیمون هستند. فیلم شامل آهنگ‌های اوریجینالی از تون که رپر و تهیه‌کننده است و همچنین متیو وانگ آهنگساز خواهد بود.اونیل گفت: من خیلی به این فیلم افتخار می‌کنم. این نخستین باری است که پروژه خودم را می‌نویسم و تهیه می‌کنم. می‌خواستم به چیزی که خیلی‌ها با آن مواجه می‌شوند، مخصوصاً نوجوانان بزرگسالی که اضطراب و استرس را تجربه می‌کنند، اشاره کنم.
این پروژه اکنون در مراحل نهایی تولید است و قرار است سال ۲۰۲۲ راهی جشنواره‌ها شود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها