به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۲۸۴۱۰۲

ذوالنور: روحانی مانع لغو تحریم‌ها شد

ذوالنور: روحانی مانع لغو تحریم‌ها شد
گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: موضع التماس و سازش بود که باعث عدم لغو تحریم‌ها شد بنابراین دولت آینده حق ندارد این مسیر را ادامه دهد و باید از موضع حکمت،مصلحت و عزت برای مذاکرات ورود کند.
مجتبی ذوالنور با اشاره به آخرین وضعیت ادامه مذاکرات ایران و غربی‌ها درباره برجام در دولت آینده گفت: برجام نسبت به ما دو بعد دارد یکی هزینه و دیگری سود است.
وی با بیان اینکه ایران در برجام همه هزینه‌ها را داد و چرا نباید از سود آن منتفع شود؟ ادامه داد: دولت آینده باید تلاش کند چک نسیه برجام را نقد کند.نماینده قم در مجلس  با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره اینکه مجلس نگذاشت تحریم‌ها برداشته شود، عنوان کرد: بنده به ملت ایران می‌گویم که بعد از انتخابات آمریکا تا الان تنها فردی که مانع رفع تحریم‌ها شد خود آقای روحانی است.
وی تصریح کرد: آقای روحانی چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شعار می‌داد که اگر بایدن بیاید و آمریکا به برجام بازگردد ما هم بر میگردیم خوب همانگونه که ما حرف آن‌ها را بررسی می‌کنیم که پشت حرفشان چیست آن‌ها نیز این کار را انجام می‌دهند، نهایتا به این نتیجه می‌رسند که ایران محتاج برگشت به برجام است و ایران به بالاترین نقطه فشار رسیده است.


 
برچسب ها: روحانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها