کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهنمای خرید انواع مبلمان منزل و اداری

2 مرداد 1400 ساعت 17:41

گروه کسب و کار: استفاده از انواع مبلمان منزل و اداری از سالها پیش، جزء جدا نشدنی زندگی بسیاری از ما شده است. مبلمان های منازل و اداری علاوه بر کارایی رایجی که دارند، در زیباسازی و احساسات شما در رابطه با محیطی که در آن از مبلمان استفاده می کنید، تاثیر بسیار زیادی دارند.


 مقدمه
استفاده از انواع مبلمان منزل و اداری از سالها پیش، جزء جدا نشدنی زندگی بسیاری از ما شده است. مبلمان ها علاوه بر کارایی رایجی که دارند، در زیباسازی و احساسات شما در رابطه با محیطی که در آن از مبلمان استفاده می کنید، تاثیر بسیار زیادی دارند. این تاثیر از آنجایی مشخص می شود که بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی هر محیط، به انتخاب یک مبلمان مناسب اختصاص دارد. مبلمان ها به همان میزان که قادر به دلنشین کردن یک محیط هستند، می توانند آن فضا را کسل کننده و بی روح کنند. از این رو انتخاب صحیح مبلمان منزل و اداری، مطابق با ویژگی های محیط و همچنین نیاز شما به عنوان خریدار، بسیار ضروری است.
 

مبلمان منزل- صندلی کانتر
 
فروشگاه اینترنتی میز و صندلی
بسیاری از شما شاید خرید حضوری مبلمان منزل و اداری را ترجیح دهید اما این روزها که بسیاری از خریدهای روزمره ما به صورت آنلاین انجام می شود، خرید اینترنتی مبلمان منزل و اداری نیز به راحتی قابل تصور است. این خرید باید از فروشگاه های مطمئن، دارای نماد اعتماد الکترونیک و با سابقه ای درخشان انجام شود. دنیای میز و صندلی ، یکی از این فروشگاه ها است که با عرضه صدها مدل متنوع از انواع مبلمان منزل، مبلمان اداری، مبلمان تجاری و خدماتی، صندلی تکی، میزهای ساده و تاشو و ... از برندهای معتبری مانند استیل هامون، راحتیران، زیمر، موبلا، ایکیپا، بانی لند، دلیجان و .... توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب کند. شما می توانید برای بازدید و یا خرید هر یک از این محصولات، به سایت فروشگاه دنیای میز و صندلی مراجعه کنید.

مبلمان منزل و نقش آن در زیباسازی فضا
معمولا زمانی که برای اولین بار به منزل فردی وارد می شوید، دکوراسیون منزل و یه ویژه مبلمان آن، جزو اولین چیزهایی خواهد بود که توجه شما را جلب خواهد کرد. به بیان دیگر، می توانید با دیدن مبلمان منزل یک شخص، احساس آرامش پیدا کنید و یا برعکس، انتخاب نادرست آنها باعث بی حوصلگی و حتی اضطراب شما شود. به طور مثال انتخاب مبل های سلطنتی، پر زرق و برق و بزرگ برای فضاهای کوچک، بسیار اشتباه است. این نوع از مبلمان علاوه بر جا گیر بودن، به دلیل نوع مدلی که دارند، در آن فضای کم حس خفگی و ناراحتی را برای شما به همراه خواهند داشت و بهتر است در فضاهای بزرگتر مورد استفاده قرار بگیرند. رنگ و بافت مبلمان، مورد دیگری است که میتواند در زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر گذار باشد. رنگ های تیره مبلمان ها در کنار فرش یا پرده های تیره، محیط منزل را تاریک و خسته کننده خواهد کرد و بهتر است رنگ مبلمان با فرش ها و پرده ها به صورت متناسبی انتخاب شوند.
 
 میز و صندلی منزل
میز و صندلی منزل، شامل میز و صندلی ناهارخوری، صندلی کانتر، صندلی های راحتی، صندلی مطالعه و ... است. انتخاب این میز و صندلی ها، در مواردی مانند میز و صندلی ناهارخوری، میتواند ارتباط ظاهری زیادی با مبلمان منزل داشته باشد و در مواردی نیز میتواند کاملا مستقل عمل کند. خرید این دسته از محصولات، میتواند از دسته بندی های محصولات کلاسیک، مدرن و حتی ترکیبی از این دو انتخاب شود. البته به این نکته نیز باید دقت کرد که طرح و رنگ بندی میز و صندلی منزل ( به غیر از صندلی های تکی و مطالعه یا آلاچیق ) معمولا تابع دکوراسیون داخلی منزل خواهد بود.
 
میز و صندلی اداری
میز و صندلی های اداری در مقایسه با مبلمان منزل و میز و صندلی مورد استفاده در منازل، تنوع طرح کمتری دارند. این دسته از مبلمان ها به دلیل استفاده مداوم، به صورت خاصی طراحی می شوند و معمولا مقاومت بالاتری نیز نسبت به مبلمان منزل دارند. این میز و صندلی ها نیز همانند مبلمان و میز و صندلی منازل، بر اساس نوع دکوراسیون داخلی محیط اداره یا شرکت و بر اساس میزان فضایی که برای چیدمان آنها در نظر گرفته می شود، خریداری می شوند. نکته دیگری که در این مدل از مبلمان در مقایسه با مبلمان مورد استفاده در منازل متفاوت است، مناسب سازی آنها برای استفاده طولانی در طی روز است. میز و صندلی های اداری مانند صندلی مدیریتی یا صندلی کارمندی، در طول روز ممکن است بیش از 10 ساعت مورد استفاده قرار بگیرند و علاوه بر مقاومت، باید شخص استفاده کننده از آنها، احساس راحتی داشته باشد و پس از استفاده دچار مشکلاتی مانند کمر درد نشود.


مبلمان اداری - صندلی مدیریتی
 
راهنمای خرید انواع مبلمان اداری و منزل
برای خرید انواع مبلمان منزل و اداری، رعایت بعضی از نکات میتواند خریدی مطمئن و رضایت بخش را برای شما رقم بزند. این نکات عبارتند از :
 
در نظر گرفتن فضا
اولین و ضروری ترین نکته ای که در هنگام خرید هر نوع از مبلمان یا میز و صندلی باید در نظر بگیرید، اندازه محیطی است که برای چیدمان مبلمان در نظر گرفته اید. برای محیط های کوچک، خرید مبلمان جمع و جور و با تعداد کمتر و یا صندلی ها و مبلمان تاشو میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. در مقابل، در محیط های بزرگتر معمولا دامنه انتخاب وسیع تر است و محدودیتی برای انتخاب مبلمان دلخواه شما وجود نخواهد داشت.
 
هماهنگی با دکوراسیون
دومین نکته مهم در انتخاب مبلمان، توجه به سبک دکوراسیون منزل و یا محیط اداری است. این موضوع بر روی انتخاب طرح و رنگ مبلمان و میز و صندلی، تاثیر مستقیمی دارد.
 
رنگ مبلمان و میز و صندلی
رنگ مبلمان و یا میز و صندلی، میتواند باعث جذاب تر کردن محیط و یا بالعکس باعث تاریک تر شدن محیط و کسل کننده تر شدن آن شود. در انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان به خصوص در مورد مبلمان منزل ، رنگ دیوارها، فرش و پرده ها میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در محیط های اداری و رسمی نیز معمولا بهتر است از رنگ های با تم تیره استفاده شود و مگر در موارد خاص، به سراغ رنگ های روشن و یا شاد نروید.
 
مبلمان اداری - صندلی کارمندی
 
روکش و جنس بدنه مبلمان و میز و صندلی
روکش مبلمان های اداری معمولا از چرم و بدنه آنها از فلز ساخته می شود اما در مورد مبلمان منزل و میز و صندلی های مورد استفاده در منازل، این روکش ها می توانند چرمی و یا پارچه ای و جنس بدنه مبل از چوب و یا فلز باشد. در این حالت، انتخاب شما وابسته به شرایط موجود در منزل شما است و همچنین انتظاری است که از عمر مبلمان و سایر شرایط مربوط به آن دارید.
 
وزن مبلمان
این مورد به خصوص در مورد مبلمان منزل بسیار حائز اهمیت است و بهتر مبلمانی را خریداری نمایید که در هنگام جابجایی برای تمیز کردن و یا تغییر دکوراسیون، مشکلی برای شما یا مبلمان ایجاد نشود.
 


کد مطلب: 284131

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/284131/راهنمای-خرید-انواع-مبلمان-منزل-اداری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir