به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۲۸۴۱۵۶

گل‌محمدی: بی‌خیالی باشگاه اذیتمان می‌کند

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس می‌گوید تمام تمرکز سرخ‌پوشان روی تیم خودشان است و سرنوشت قهرمانی را آن‌ها مشخص می‌کنند.
گل‌محمدی: بی‌خیالی باشگاه اذیتمان می‌کند
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: قبل از هر چیز برای مردم عزیزمان آرزوی سلامتی دارم. در این روزهای کرونایی رعایت بهداشت و پروتکل‌ها را فراموش نکنیم. ان‌شاءالله که مردم همیشه سالم و سلامت باشند. بازی حساسی در پیش داریم. تراکتور هم برای کسب سهمیه آسیایی انگیزه دارد. با توجه به تغییراتی که در کادرفنی داشتند و با آمدن آقای کریمی، فوتبال خوبی را ارائه کرده‌اند. فکر می‌کنم تجربه آقای فیروز کریمی به این تیم کمک کرد و انصافا تاثیرگذار بودند.
وی ادامه داد: ما هم انگیزه قهرمانی داریم. تیم ما آماده ارائه یک بازی خوب است. در این روزها بیشتر ریکاوری کردیم و دیروز یک تمرین متوسط انجام دادیم. می‌دانیم که همه هواداران چشم انتظار یک نتیجه و برد خوب هستند. برای هواداران و رسیدن به این پیروزی می‌جنگیم و باید خیلی انرژی بگذاریم و تلاش کنیم. باید تمرکز و آرامش داشته باشیم و بتوانیم تاکتیک هجومی خودمان را ارائه کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و در هر صورت نتیجه به نفع ما باشد. فکر می‌کنم تقابل انگیزه‌ها باعث انجام یک بازی خوب با تراکتور می‌شود. آن‌ها تیم خوبی هستند و ما هم نشان دادیم از لحاظ فنی یکی از بهترین تیم‌ها هستیم.
سرمربی پرسپولیس درباره کسب قهرمانی در فصل جاری گفت: راه و هدف‌مان مشخص است. ما دو بازی تا قهرمانی در پیش داریم. به بازیکنانم گفتم توجهی به نتایج سایر تیم‌ها نداشته باشیم و تمرکزمان روی تیم خودمان و به خصوص بازی فردا با تراکتور باشد. سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و عملکرد ما قهرمان را تعیین می کند. باید عملکرد و تمرکز خوبی داشته باشیم.
گل محمدی درباره تغییرات در خط حمله تیمش برای این دیدار اظهار کرد: درباره تغییرات نمی‌توان در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کنم. باید منتظر باشیم و ببینیم درباره ترکیب چه اتفاقاتی می‌افتد ولی هر کدام از مهاجمان ما در هنگام بازی نشان دادند که فوق العاده بودند. همه آن‌ها آماده انجام بازی خوب هستند.
او درباره وضعیت حامد لک بعد از اتفاقاتی که در بازی قبل رخ داد گفت: از دید من هم حرکت ناپسندی بود و این حرکت را تایید نمی‌کنم اما می‌خواهم این مسئله بررسی شود که چرا پشت تور دروازه ما این افراد ایستاده بودند و چرا فحاشی کردند و چند دوربین خود را زوم کرده بودند که از اتفاقات احتمالی فیلم برداری کنند. این مسئله باید بررسی شود ولی حرکت حامد لک مورد تایید نیست و کمیته انضباطی باشگاه نسبت به این مسئله واکنش نشان خواهد داد. باید نقش عوامل و علت این مسئله که منجر به تحریک حامد لک شده، بررسی شود. این موضوع حتما نیاز به یک بررسی جامع و کامل دارد.
وی درباره وضعیت مصدومیت کامیابی نیا گفت: با توجه به آسیب دیدگی کمال بعد از بازی های آسیایی که از ناحیه مچ پا پیش آمد، دوران درمان او طول کشید و قطعا به این دو بازی هم نخواهید رسید. برای من ثابت شده که کمال چقدر در روزهای سخت به ما کمک کرد و در روزهایی که دفاع وسط نداشتیم، به میدان رفت. او خیلی کمک حال ما بود و هیچ وقت زحماتی که کشیده را فراموش نمی کنیم.
وی درباره اینکه شایعاتی درباره جدایی بازیکنانش مثل شجاعی به گوش می‌رسد، گفت: این مسائل به انتهای فصل باز می‌گردد و الان هیچ چیزی مشخص نیست. تمرکز ما روی این دو بازی آینده است و مسائل نقل و انتقالات به بعد از قهرمانی و فصل موکول می‌شود.
او درباره وضعیت سیدجلال حسینی گفت: او یک مشکل مصدومیت داشت که الحمدالله در چند روز اخیر خوب شده و مشکلی از این بابت ندارد. او یکی از ارکان تیم ما است و همه ما نسبت به وجود سیدجلال خوشحال هستیم. با توجه به سن و سالی که داشت، امسال خیلی خوب بازی کرد و چندین گل سه امتیازی به ثمر رساند. سیدجلال یکی از ستون ها تیم ما است. بدون سید جلال و بازیکنان باتجربه به این مرحله نمی‌رسیدیم. با توجه به مشکلاتی که از ابتدای فصل داشتیم و الان در ماه پانزدهم تمرینات هستیم و برای برخی از بازیکنان دو بار جشن تولد گرفتیم. فرسایشی شدن لیگ سخت بود. با این حال بازیکنان باتجربه به بقیه انگیزه دادند و خودشان هم عملکرد خوبی داشتند. 
وی ادامه داد: الان هم بحث ایجاد انگیزه از طرف باشگاه ضعیف بوده و یک مقدار در بحث مالی و پاداشی هم واقعا باشگاه خیلی ضعیف عمل کرد. شاید جای صحبت نباشد اما اگر از زیر سنگ هم شده، باید برای این دو بازی پول جور می‌کردند. ما در یک مقطع تاریخی در دوران پرسپولیس هستیم. فکر نمی‌کنم که دیگر چنین روزهایی را تجربه کنیم که دو بازی تا پنجمین قهرمانی پی در پی داشته باشیم. بی خیالی باشگاه ما را اذیت می‌کند اما از مشکلات هم خبر داریم. امیدوارم که قبل از بازی انگیزه خوبی به بازیکنان بدهند. ما انگیزه زیادی برای این بازی داریم که اگر تشویقی هم نباشد کارمان را انجام می‌دهیم اما تشویق مالی هم بی تاثیر نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها