کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آرسنال ستاره فرانسوی خود را رد می کند

2 مرداد 1400 ساعت 20:13

گروه ورزشی:‌ باشگاه آرسنال پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به الکساندر لاکازت، ستاره فرانسوی خود ارائه نخواهد داد.


 السکاندر لاکازت 30 ساله که در سال 2017 و از باشگاه لیون راهی آرسنال شد، در هفته 175 هزار پوند دستمزد دریافت کرده و به یکی از پر درآمدترین بازیکنان لیگ انگلیس بدل شده است. اما لاکازت در سال های اخیر به اندازه این اعداد و ارقام برای توپچی ها کارآیی نداشته و به نظر می رسد این فصل آخرین سال حضور او در باشگاه آرسنال خواهد بود.
 

 
الکساندر لاکازت تابستان سال آینده به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و باشگاه آرسنال نیز در حال حاضر برنامه ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن فرانسوی ندارد. طبق ادعای نشریه دیلی میل، باشگاه آرسنال در راستای سیاست رهایی یافتن از پرداخت دستمزدهای هنگفت و قطع همکاری با بازیکنانی مانند مسوت اوزیل، حالا تصمیم به عدم تمدید قرارداد الکساندر لاکازت نیز گرفته است.
البته در صورت پیدا شدن مشتری مناسب، آرسنال در فصل تابستان سال جاری نیز مشکلی با جدایی لاکازت نخواهد داشت، اما بعید است در حال حاضر تیمی حاضر به پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن باشد. توپچی ها ترجیح می دهند در صورت جدایی الکساندر لاکازت، برای خرید بازیکن جوان و آینده داری مانند تامی آبراهام، ستاره انگلیسی باشگاه چلسی اقدام کنند. الکساندر لاکازت در طی این چهار سال و در 128 بازی موفق به زدن 50 گل برای آرسنال شده و این باشگاه علیرغم پرداخت حدود 60 میلیون یورو برای خرید او، موفق به کسب دستاورد خاصی در طی این فصول نشده است.


کد مطلب: 284158

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/284158/آرسنال-ستاره-فرانسوی-خود-رد-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir