به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۸۴۲۰۸

«فن اپ ، مرجع نمونه سوالات فنی و حرفه ای»

گروه علمی:
فن اپ‌:
سایت و اپلیکیشن فن اپ در حوزه نمونه سوالات فنی و حرفه ای فعالیت می‌نماید. فن اپ شامل 30 هزار نمونه سوال در 200 استاندارد فنی و حرفه ای می‌باشد. آزمون‌ها به صورت آنلاین چهار گزینه ای طبق استاندارد فنی و حرفه ای می‌باشد‌. برای شرکت در آزمون‌های رایگان کافیست به راحتی در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید وارد پنل کاربری خود شوید.
در بخش جستجوسایت یا اپلیکیشن می‌توانید رشته یا استاندارد مد نظر خود را جستجو کنید و در آزمون‌های رایگان شرکت نمایید. قبل از شرکت درآزمون نیز می‌توانید از سوالات رایگان موجود در بخش هر استاندارد که جواب‌ها درست سوالات با رنگ سبز مشخص شده است دیدن فرمایید‌.

شرکت درآزمون‌های رایگان فنی و حرفه ای‌:
برای شرکت در آزمون نمونه سوالات فنی و حرفه ای در هر رشته ای ابتدا وارد سایت فن اپ شوید و در کادر جستجو استاندارد مد نظر خود را جستجو فرمایید‌. سپس روی دکمه شرکت درآزمون کلیک کنید‌.
جهت ثبت نام در سایت فن اپ کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید پس از دریافت کد چهاررقمی کافیست نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید و رمز عبور خود را تعیین در کمتر از یک دقیقه ثبت نام شما به اتمام می‌رسد. درگام بعدی فقط کافیست وارد صفحه استاندارد یا رشته مد نظر خود شوید و در آزمون‌های سایت شرکت کنید‌.


نمونه سوالات فنی و حرفه ای

برگزاری آزمون آنلاین فنی و حرفه ای‌:
تمامی سوالات فن اپ طبق استاندارد فنی و حرفه ای طراحی شده است‌. تمامی آزمون‌ها به صورت چهار گزینه ای می‌باشد.در پایان آزمون نمره خود از 100 را مشاهده می‌نمایید.کسانی که بتوانند نمره قبولی بالا 50 دریافت کنند در آزمون عملی رشته خود می‌توانند شرکت نمایند‌.افرادی که نمره زیر 50 را کسب می‌نمایند مجدد در آزمون‌های کتبی فنی و حرفه ای شرکت نمایند تا بتوانند دزآزمون کتبی نمره قبولی لازم را کسب نمایند.
فن اپ به شما کمک می‌کند تا در اولین آزمون کتبی خود بتوانید نمره قبولی لازم را کسب کنید‌. تمامی سوالات پرتکرار در رشته‌های مختلف در فن اپ گنجانده شده است فقط کافیست در تمامی آزمو‌های رشته مد نظر خود شرکت کنید تا با تمامی سوالات آشنایی پیدا کنید‌.
درپایان هر آزمون شما با مشاهده عملکرد خود می‌توانید روی بازنگری سوالات کلیک کنید ونقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایید اگر سوالی را اشتباه پاسخ داده باشید جواب نادرست به رنگ قرمز و جواب درست سوال به رنگ سبز نمایش داده می‌شود‌. شما می‌توانید با مطالعه دوباره سوالات دانش و مهارت ورزی خود را ارتقا دهید‌.

اپلیکیشن فن اپ‌:
برای دریافت اپلیکیشن فن اپ کافیست به راحتی در سایت آن را دانلود کنید‌. پس از دانلود وارد اپلیکیشن شوید و مراحل ثبت نام را به راحتی انجام دهید‌. با توجه به رشته ای که میخواهید در آزمون‌های آن شرکت کنید وارد خوشه  ( خدمات‌، صنعت‌، فرهنگ و هنر‌، کشاورزی ) شوید در بخش جستجو رشته مد نظر خود را جستجو نمایید‌.پس انتخاب رشته مد نظر خود می‌توانید در آزمون‌های آنلاین رایگان رشته خود شرکت نمایید. درپایان آزمون کارنامه خود مشاهده نمایید. پس از آن می‌توانید بازنگری سوالات رشته مد نظر خود را انجام دهید‌.


فن اپ‌، نمونه سوالات فنی و حرفه ای

خدمات فن اپ‌:
با ثبت نام در فن اپ شما می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید و تمامی رشته‌ها یا استاندارد‌هایی که در آزمون‌های آن‌ها شرکت کرده اید به راحتی سوالات را همراه با پاسخ درست و کارنامه مشاهده نمایید‌. در صورت نیاز و رفع مشکل به راحتی می‌توانید در پنل کاربری خود تیکیت ارسال نمایید تا در اسرع وقت تیم پشتیبانی فن اپ آن را مورد بررسی قرار دهد و سریعا پاسخگوی مشکل شما باشد.

بخش مقالات‌:
در بخش مقالات شما می‌توانید جدیدترین اطلاعات مربوط به رشته یا استاندارد خودرا مورد بررسی قرار دهید و ترفند‌های جدید روز دنیا در حوزه استاندارد خود فراگیری کنید و هرآنچه لازمه کسب دانش مهارت ورزی در رشته شما می‌باشد را مطالعه بررسی کنید.

دریافت مدرک فنی و حرفه ای‌:
برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای ابتدا باید در رشته مد نظر خود نمره قبولی لازم درآزمون کتبی را دریافت نمایید پس از قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون عملی شرکت نمایید که نمره قبولی در آزمون‌های عملی بالای 70 می‌باشد. با قبولی درآزمون‌های تئوری و عملی می‌توانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای خود را در رشته مد نظر خود دریافت نمایید‌.توجه داشته باشید که مدرک یا گواهینامه فنی و حرفه ای قابل ترجمه بود در تمامی کشورها مدرکی معتبر به حساب می‌آید.


فن اپ‌، آزمون آنلاین فنی و حرفه ای
 
خوشه خدمات‌:
خوشه خدمات شامل رشته ای icdl  درجه 1 و2‌، فتوشاپ‌، آرایشگر موی سر مردانه و زنانه‌، ماساژ‌، آشپزی درجه 1 و2‌، گردشگری (عمومی‌، فرهنگی‌،  طبیعت گردی و..) خیاطی نازک دوز زنانه و مردانه‌، فری هند و..... می‌باشد. شما با شرکت در هرکدام از رشته‌ها با ثبت نام می‌توانید در آزمون آنلاین شرکت کنید تمامی آزمون‌های زمانبندی شده طبق استاندارد سازمان فنی و حرفه ای می‌باشد‌.

خوشه صنعت‌:
خوشه صنعت شامل برقکارساختمان درجه 1‌، تراشکاری درجه 1‌،کاشی کاری‌، تعمیرکارلوازم خانگی‌، فلزکاری‌، مونتاژکار‌، تنظیم موتور‌، دیوارچین‌، دریل کار و اره کار‌، نقشه برداری و.... شما می‌توانید با شرکت درآزمون در خوشه صنعت دانش مهارت ورزی خود را ارتقا دهید و هرچه سریعتر گواهینامه بین المللی خود را دریافت کنید.

خوشه فرهنگ و هنر‌:
این خوشه شامل سوالات و آزمون‌های رشته‌های عکاسی دیجیتال‌، قالیبافی درجه 1و 2‌، میناکاری‌، نقاشی روی سفال‌، قلاب بافی‌، طلا سازی‌، بافنده پوشاک با میل‌، مرصع کار‌، شمع ساز‌، سرمه دوز و.... شما می‌توانید به راحتی در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید و مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایید‌.

خوشه کشاورزی‌:
خوشه کشاورزی شامل رشته‌های کاربرگیاهان دارویی‌، پرورش زعفران‌، پرورش زنبور عسل‌، پرورش گیاهان آپارتمانی‌، بسته بندی مرکبات‌، پرورش دهنده گوسفند‌، پرورش دهنده کاکتوس‌، گیاهان آپارتمانی و.... شما می‌توانید به راحتی ثبت نام کنید و مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایید‌.با فن اپ با تمامی نمونه سوالات حوزه کشاورزی آشنا شوید‌.

ثبت نام آموزشگاه‌:
تمامی آموزشگاه‌ها در فن اپ می‌توانند تمامی دوره‌های مجازی و حضوری خود به صورت رایگان و یا درصورت نیاز با دریافت هزینه به صورت ویدیو، فایل برای کاربران و کارآموزان توسط مربیان خود ارئه دهند. فن اپ برای محتوای رایگان هیچ مبلغی را از آموزشگاه‌ها دریافت نخواهد کرد و همواره بازاریابی را بر روی محتوا انجام خواهد داد.
آموزشگاه‌ها می‌توانند مربیانی را که تمایل همکاری با آن‌ها را دارند به راحتی به سیستم و پنل کاربری خود اضافه نمایند و تمامی دسترسی لازم را به آن‌ها داده تا بتوانند به راحتی محتوای‌های لازم به صورت ( ویدیو‌، فایل ) را برای کاربران خود ارائه دهند.
تمامی آموزشگاه‌ها و مربیان دارای صفحه پروفایل خود هستند که می‌توانند توضیحات مربوط به خود‌، دوره‌ها، حوزه فعالیت‌، سابقه فعالیت‌، آدرس و یا عکس‌های مرتبط با آموزشگاه و محیط کار خود را به صورت کامل در پروفایل خود قرار دهند و کاربران کارآموزان آموزشگاه به صورت منحصر به فرد می‌توانند مستقیم وارد پروفایل آن‌ها شوند و تمامی اطلاعات لازم را کسب نمایند.
در پنل آموزشگاه‌ها و مربیان به صورت مجزا لیست کاملی از فروش، درآمد‌، میزان بازخورد و تعداد شرکت‌کنندگان در اختیارشان قرارخواهد گرفت و می‌توانند به راحتی عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهند‌. همچنین می‌توانند در هر زمان که تمایل دارند در خواست تسویه حساب خود اقدام نمایند.

درصد همکاری با فن اپ چگونه است ؟
فن اپ تنها بستر عرضه محتوا است و آموزشگاه و مربیان را در فروش آن سهیم می‌کند. فن اپ برای محتوای رایگان هیچ مبلغی را از آموزشگاه و مربیان دریافت نخواهد کرد و همواره بازاریابی را بر روی محتوا انجام خواهد داد. اگر محتوا خریدنی (برای فروش) باشد و به‌صورت انحصاری در فن اپ قرار داده شود، ٪85 از فروش به آموزشگاه و مربیان تقدیم می‌گردد. فن اپ محتوا را به هیچ‌وجه نمی‌خرد و دستمزد نمی‌پردازد.

محتوای من چقدر می‌ارزد؟
ارزش گذاری محتوای آموزشگاه و مربیان بر عهدهٔ خود آنها است. اما فن اپ بر اساس معیارهای مختلف رشد بازار و قیمت‌های رقابتی، بازهٔ قیمت را به تولید‌کننده پیشنهاد خواهد داد. آموزشگاه و مربیان می‌تواند بر اساس تشخیص و سیاست‌های رقابتی خود، قیمت نهایی را مشخص کند.

نحوه و شرایط تسویه در فن اپ چگونه است؟
در پنل فن اپ لیست کاملی از فروش، درآمد، میزان بازخورد، و تعداد شرکت‌کنندگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در تولید آموزش‌های بهتر به شما کمک کند. در صورتی که مبلغ حساب شما بیشتر از ۱۰۰ هزارتومان باشد، در هر زمانی که مایل بودید می‌توانید درخواست تسویه حساب خودتان را بدهید. فن اپ در روز پانزدهم هر ماه به درخواست‌های تسویه رسیدگی می‌کند و ظرف مدت ۷۲ ساعت از پایان وقت اداری پانزدهم ماه شمسی مبلغ مورد درخواست به حساب مربی واریز خواهد شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها