به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۸۴۲۱۴

احتمال وقوع طوفان "اینفا" در شرق چین

احتمال وقوع طوفان "اینفا" در شرق چین
گروه جامعه: همزمان با احتمال وقوع طوفان اینفا (In-fa) تمامی پروازها در برخی مناطق چین لغو شده، حرکت قطارها به کندی انجام می گیرد و فعالیتهای اقتصادی به حالت تعطیل در آمده است.به گزارش ایسنا، مقامات چین همزمان با احتمال وقوع طوفان اینفا که طبق پیش بینی ها عصر امروز (یکشنبه) مناطقی از این کشور را فرا می گیرد به لغو تمامی پروازها در شانگهای و مناطق ساحلی مجاور آن اقدام کرده اند. همچنین تردد قطارها به کندی انجام شده یا به حالت تعلیق درآمده است. علاوه بر این، برخی فعالیتهای اقتصادی نیز تعطیل شده اند.
 
پیش بینی شده است که این طوفان مناطقی از شرق چین را فرا می گیرد، این درحالیست که طی روزهای اخیر مناطق مرکزی چین گرفتار وقوع سیلاب بوده که ۵۸ کشته برجا گذاشت، به قطعی برق منجر شد و بیش از یک میلیون نفر را آواره کرد.

مقامات محلی استان ژجیانگ اظهار داشتند: تمامی اقدامات لازم برای حفظ امنیت افراد و داراییهای آنان در نظر گرفته شده و تلاش می شود میزان خسارتها به حداقل خود برسد.به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره هواشناسی چین اعلام کرده است: ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی طوفان اینفا در ۹۵ کیلومتری شهر ژوشان یکی از بنادر استان ژجیانگ بوده و سرعت آن ۱۵ کیلومتر در ساعت برآورد شده است.
برچسب ها: چین طوفان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها