کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار

3 مرداد 1400 ساعت 11:09

گروه کسب و کار: مطابق آمار تلویزیون‌های 55 اینچ محبوب‌ترین تلویزیون‌ها در دسته‌بندی سایز نمایشگر هستند. این تلویزیون‌ها با اندازه مناسبی که دارند برای قرارگیری در بسیاری از محیط‌های استاندارد مناسب هستند.


تلویزیون‌های 55 اینچ میان رده نه تنها از نظر اندازه مناسب هستند بلکه اغلب با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. بیشتر اوقات ما به مشتریان خود که برای خرید تلویزیون دچار سردرگمی شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم یک تلویزیون 55 اینچ 4K خریداری نمایند. اغلب کاربران به اقتضای موقعیت خود خواهان خرید یک تلویزیون 55 اینچ مناسب هستند که از بسیاری از جهات پاسخگو باشد. در این میان کمپانی‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی برترین تولید کنندگان حال حاضر تلویزیون در بازار هستند. تلویزیون‌های این برندها اغلب با استقبال بی‌نظیری از طرف کاربران روبرو هستند. انتخاب بهترین تلویزیون 55 اینچ هرگز کار ساده‌ای نیست و منطقی است که کاربران نگران به هدر رفتن سرمایه خود باشند. در این مطلب قصد داریم 6 مدل از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار با قیمت مناسب از برندهای سامسونگ، ال‌جی و سونی را در اختیار شما قرار دهیم؛ با اشاره‌ای مختصر به مهم‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون‌ها سعی داریم راهنمای مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم بنابراین مطالعه این قسمت برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

سامسونگ 55TU7000
55TU7000 متعلق به سری 7 تولیدات سامسونگ در سال 2020 میلادی است. TU7000 تلویزیونی میان رده با قیمت مقرون به صرفه است. در مورد طراحی آن باید گفت که سامسونگ به خوبی موفق بوده است حاشیه نمایشگر این مدل را از سه جهت کاهش دهد. فریم باریک در بهبود تجربه تماشا و عدم حواس پرتی موثر است. این مدل با ضخامت 59.9 میلی‌متر بدنه باریکی دارد. سامسونگ با استفاده از پنل VA توانسته است کنتراست مناسبی را در این تلویزیون ارائه دهد لذا در اتاق تاریک عملکرد مناسبی دارد. اگرچه تلویزیون برای اتاق تاریک ایده‌آل است اوج درخشندگی آن به حدی نیست که بتواند بر تابش نور خیره کننده در اتاق روشن غلبه کند. نمایشگر LED این تلویزیون از رزولوشن 2160x3840 پشتیبانی کرده و تصاویر را با استاندارد 4K به نمایش می‌گذارد. مانند بسیاری از تلویزیون‌های میان رده، این مدل نیز از دو بلندگو برای انتشار 20 وات صدا برخوردار است. TU7000 از نرخ تازه سازی متغیر (VRR) که از جدیدترین استانداردهای بازی است پشتیبانی نمی‌کند اما دارای تاخیر ورودی کمی است و انصافا زمان پاسخگویی خوبی دارد بنابراین برای بازی‌های ویدیویی مناسب است. زاویه دید این تلویزیون مناسب است اما گسترده نیست. این تلویزیون یک دستگاه ایده‌آل برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر است و این بیشتر به خاطر تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع آن است. این تلویزیون مانند دیگر تلویزیون‌های سامسونگ با سیستم عامل تایزن راه اندازی شده و پیمایش آسانی دارد. ریموت کنترل این مدل مشابه مدل‌های قبلی بوده و فقط تغییرات کوچکی داشته است. میانبرهای سرویس‌های استریم اضافه شده است اما هنوز دکمه کنترل صدا وجود ندارد.

تلویزیون 55TU7000
اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون:
•    پنل VA و کنتراست مناسب
•    کیفیت تصویر 4K
•    نرخ تازه سازی بالا و زمان پاسخگویی مناسب
•    سیستم صوتی 2.0 کاناله و توان صدای 20 وات
•    سیستم عامل تایزن
•    2 ورودی HDMI و 1 ورودی USB
•    ریموت کنترل استاندارد

سامسونگ 55TU8000
55TU8000 یک رده بالاتر از 55TU7000 است. این تلویزیون 2020 را نیز می‌‎توان در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار با قیمت ارزان قرار داد. طراحی عالی این تلویزیون را می‌توان همتراز با سامسونگ Q60T در لیست ابتدایی تلویزیون‌های کیولد دانست. فریم این تلویزیون باریک است و موجب حواس پرتی نمی‌شود. ضخامت 59.9 میلی‌متر تلویزیون موجب می‌شود هنگام نصب روی دیوار بیرون زدگی نداشته باشد. این تلویزیون از استاندارد 4K برای نمایش جزئیات پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این در عین اینکه از ویژگی نوردهی موضعی پشتیبانی نمی‌کند نسبت کنتراست مناسبی دارد بنابراین برای تماشای محتوا در اتاق تاریک مناسب است. این تلویزیون از نرخ تازه سازی متغیر پشتیبانی نمی‌کند اما با توجه به تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع برای بازی ایده‌آل است. این دستگاه برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر حتی مناسب‎تر از TU7000 است. این مدل نیز 20 وات صدای کلی دارد. اگرچه TU8000 با یک نسخه ساده از سیستم عامل تایزن ارائه می‌شود اما بسیاری از امکانات مدل‌های بالارده را ارائه می‌دهد. ریموت کنترل این مدل برخلاف TU7000 ظاهری جدید دارد. ریموت کنترل دارای دکمه‌های دسترسی سریع به Netflix، Amazon Prime Video و Samsung TV Plus است.ناگفته نماند که دکمه کنترل صوتی نیز اضافه شده است.

سامسونگ 55TU8000
اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون:
•    پنل VA و کنتراست مناسب
•    کیفیت تصویر 4K
•    نرخ تازه سازی بالا و زمان پاسخگویی مناسب
•    سیستم صوتی 2.0 کاناله و توان صدای 20 وات
•    سیستم عامل تایزن
•    3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB
•    ریموت هوشمند

ال‌جی 55UN8060
ال‌جی 55UN8060 را نیز می‌توان در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار با فروش بالا قرار داد. این مدل طراحی زیبایی دارد و حاشیه کمی بجز در قسمت پایین صفحه دارد. ضخامت بدنه این مدل 2020 در حدود 63 میلی‌متر است. ال‌جی با استفاده از پنل IPS در ایجاد زاویه دید گسترده موفق بوده است طوریکه با تماشای نمایشگر از هر طرف تصاویری دقیق دریافت خواهید کرد. به این ترتیب این تلویزیون برای کسانی که به زاویه دید اهمیت می‌دهند خیلی مناسب است اما نمی‌توان روی کنتراست آن خیلی حساب باز کرد. با بهره‌گیری از نور پس زمینه Direct، تمام پنل تلویزیون به صورت مناسب روشن نگه داشته می‌شود. این مدل نیز در دسته‌ی تلویزیون‌های 4K بازار قرار می‌گیرد. این تلویزیون برای تماشا در اتاق روشن مناسب است. مطابق انتظار دو بلندگو استفاده شده است تا 20 وات صدای کلی به ارمغان آید. این مدل میان رده بر پایه‌ی سیستم عامل webOS امکانات هوشمند زیادی را ارائه می‌دهد. در مورد ریموت کنترل آن باید گفت که هوشمند و یا استاندارد بودن آن بسته به موقعیت جغرافیایی و کشوری که در آن زندگی می‌کنید متفاوت است. تمامی ویژگی‌های جستجوی صوتی ال‌‎جی، پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و الکسا منوط به در اختیار داشتن ریموت جادویی، اجرا خواهند شد بنابراین بهتر است در زمان خرید از فروشنده سوال کنید.

ال‌جی 55UN8060
اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون:
•    پنل IPS و زاویه دید گسترده
•    کیفیت تصویر 4K
•    نرخ تازه سازی بالا و زمان پاسخگویی مناسب
•    سیستم صوتی 2.0 کاناله و توان صدای 20 وات
•    سیستم عامل webOS
•    4 ورودی HDMI و 2 ورودی USB
•    ریموت MR20 یا L-con

ال‌جی 55NANO80
55NANO80 از سری تلویزیون‌های نانوسل 4K یک رده بالاتر از تلویزیون‌های 4K سری UN سال 2020 میلادی است. این تلویزیون از فروش بالایی در بازار برخوردار است. طراحی دستگاه در عین سادگی مناسب و زیباست البته این تلویزیون بیشتر از اینکه به تلویزیون‌های نانوسل شبیه باشد به سری UN7000 شباهت دارد. متاسفانه حاشیه اطراف صفحه، باریک نیست اما بهرحال دردسرساز نخواهد بود. پایه این مدل نیز به جای پایه نصب شده در مرکز که در مدل‌های بالاره‌تر وجود دارد به صورت دو شاخه است. با همه‌ی این‌ها 55NANO80 برای اکثر موارد استفاده مناسب است. ال‌جی در ساخت این تلویزیون نیز از پنل IPS برای ارمغان زاویه دید گسترده استفاده کرده است اما این به قیمت نسبت کنتراست کمتر آن تمام شده است. تصاویر زیبای 4K بر روی نمایشگر این مدل با دخالت فناوری نانوسل بهتر شده‌اند. اگرچه این تلویزیون از جدیدترین استانداردهای بازی پشتیبانی نمی‌کند اما به لطف تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع گزینه خوبی برای بازی‌های معمولی است. 55NANO80 دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صدای 20 وات است بنابراین از این نظر نیز برتری خاصی در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار نخواهد یافت. این تلویزیون بر پایه‌ی سیستم عامل WebOS کاربری آسانی داشته و دارای تعداد زیادی برنامه برای بارگیری است. 55NANO80 با همان ریموت کنترل تلویزیون‌های دیگر سری NanoCell یافت می‌شود. شما می‌توانید از آن به عنوان یک کنترل از راه دور و یا یک ریموت سنتی با فشار دادن دکمه‌های دسترسی سرویس‌های محبوب استفاده کنید.

ال‌جی 55NANO80
 اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون:
•    پنل IPS و زاویه دید گسترده
•    کیفیت تصویر 4K
•    تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع
•    سیستم صوتی 2.0 کاناله و توان صدای 20 وات
•    سیستم عامل webOS
•    4 ورودی HDMI و 2 ورودی USB
•    ریموت MR20

سونی 55X8000H
تلویزیون 55X8000H سونی را نیز می‌توان در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار قرار دارد. این تلویزیون 2020 نسبت به مدل X8000G سال گذشته ارتقاء یافته‎‌تر است. این تلویزیون در کل یک تلویزیون معقول و مناسب است. ضخامت 71 میلی‌متر این مدل یک تلویزیون باریک را لو می‌دهد اما از ضخامت بیشتری نسبت به تلویزیون‌های ذکر شده در بالا برخوردار است. کیفیت ساخت این مدل قابل تحسین است. این تلویزیون دارای پنل IPS با زاویه دید گسترده است. این دستگاه برای محیط‌هایی که نور کافی دارند دید خوبی دارد چرا که به خوبی بر تابش خیره کننده غلبه می‌کند. نسبت کنتراست تلویزیون مناسب است اما چنگی به دل نمی‌زند. سونی 55X8000H تصاویر را با استاندارد 4K نمایش می‌دهد. زمان پاسخگویی سریع و تاخیر ورودی کم، تلویزیون را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل کرده است با این حال نرخ تازه سازی آن به 60 هرتز محدود می‌شود. این مدل نیز دارای دو بلندگو است که هر کدام منتشر کننده 10 وات صدا هستند. رابط Android TV تلویزیون کاملا روان عمل کرده و از طریق فروشگاه گوگل پلی انواعی از برنامه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خوشبختانه ریموت کنترل تلویزیون از دکمه کنترل صوتی برخوردار است و امکان اعمال صدا از طریق دستیار گوگل را فراهم می‌کند.

سونی 55X8000H
اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون:
•    پنل IPS و زاویه دید گسترده
•    کیفیت تصویر 4K
•    زمان پاسخگویی سریع و تاخیر ورودی کم
•    سیستم صوتی 2.0 کاناله و توان صدای 20 وات
•    سیستم عامل اندروید
•    4 ورودی HDMI و 2 ورودی USB
•    ریموت هوشمند

سونی 55X9000H
سونی 55X9000H از بهترین تلویزیون‌های این لیست است. این تلویزیون 2020 با طراحی ساده و منحصر به فرد خود موجب می‌شود اتاق نشیمن شما زیبا به نظر برسد. فریم این تلویزیون به حد کافی باریک بوده و از حواس پرتی جلوگیری می‌کند. این تلویزیون را می‌توان یک تلویزیون عالی برای اکثر موارد استفاده کاربران دانست. سونی برای این مدل از پنل VA با نسبت کنتراست عالی و ویژگی نوردهی موضعی (لوکال دایمینگ) استفاده کرده است بنابراین عملکرد آن در اتاق تاریک قابل تقدیر است. این تلویزیون حتی در اتاق روشن عملکرد خوبی دارد چرا که به اندازه کافی روشن می‌شود. 55X9000H تصاویر را با وضوح واقعی 4K به تصویر می‌کشد. به لطف زمان پاسخگویی سریع و ویژگی درج فریم مشکی، تصاویر سریع با کمترین میزان تاری نمایش داده خواهند شد. تاخیر ورودی کم تلویزیون آن برای دوستداران گیم، عالی می‌سازد؛ با همه‌ی این‌ها هنوز هم از نرخ تازه سازی متغیر (VRR) پشتیبانی نمی‌کند. این تلویزیون سونی نیز منتشر کننده 20 وات صدای کلی است. مطابق انتظار مبتنی بر سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود. سونی 55X9000H با ریموت هوشمند ارائه می‌شود. این ریموت دارای دکمه‌های میانبر برای سرویس‌هایی مانند Netflix و Google Play است. دکمه دستیار Google ریموت به شما اجازه خواهد داد به جستجوی محتوای برنامه بپردازید. این مدل به نسبت تلویزیون‌های معرفی شده در این لیست گرانتر است.

سونی 55X9000H
اصلی‌ترین ویژگی‌های تلویزیون:
•    پنل VA و نسبت کنتراست عالی
•    کیفیت تصویر 4K
•    زمان پاسخگویی سریع و ویژگی درج فریم مشکی
•    سیستم صوتی 2.0 کاناله و توان صدای 20 وات
•    سیستم عامل اندروید
•    4 ورودی HDMI و 2 ورودی USB
•    ریموت هوشمند

این نکته را مد نظر داشته باشید که لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ، برحسب تقاضای بالا برای خرید آن‌ها تهیه شده است ضمن اینکه همه‌ی این مدل‌ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند. در واقع شما می‌توانید مدل‌های پرچمدار 55 اینچ از همین برندها را با قیمت گرانتر تهیه کنید. تلویزیون‌های این لیست همگی متعلق به تولیدات 2020 هستند. فراموش نکنید با انتخاب هر کدام از این تلویزیون‌ها، دستگاهی کاملا پاسخگو برای نیازهای خود را خریداری خواهید کرد.
 


کد مطلب: 284225

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/284225/بهترین-تلویزیون-های-55-اینچ-موجود-بازار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir