به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۸۴۲۵۳

از پاسکاری بین شهردار و پیمانکار خسته شده‌ایم

از پاسکاری بین شهردار و پیمانکار خسته شده‌ایم
گروه اقتصادی: کارگران شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: هم معوقات مزدی داریم و هم پیمانکار بیمه ما را ناقص رد کرده است. از پاسکاری بین شهردار و پیمانکار خسته شده‌ایم. ۲۳ روز است که دست از کار کشیده‌ایم اما به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.به گزارش ایلنا، کارگران شهرداری کوت عبدالله از برگزاری جلسه با شهردار و پیمانکار خبر دادند و گفتند: در جلسه‌ای که با شهردار داشتیم عملا به نتیجه‌ی مشخصی نرسیدیم. شهردار مثل همیشه می‌گوید اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات مزدی ما را ندارد. 

یکی از این کارگران گفت: در همان جلسه از شهردار درخواست کردیم پیمانکار را احضار کند تا جلسه‌ای بین ما و شهردار و پیمانکار برگزار شود. وی در رابطه با اظهارات پیمانکار در این جلسه گفت: پیمانکار هم همان حرف‌های شهردار را می‌زند؛ او می‌گوید شهرداری پول بدهد تا پول شما را واریز کنم. از طرفی شهردار می‌گوید صورت وضعیت برج ۹ سال گذشته را برای پیمانکار واریز کرده است اما پیمانکار اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید باید از پیمانکار قبلی در این مورد سوال کنیم. 

کارگران شهرداری کوت عبدالله اظهار داشتند: هم معوقات مزدی داریم و هم پیمانکار بیمه ما را ناقص رد کرده است. از پاسکاری بین شهردار و پیمانکار خسته شده‌ایم. ۲۳ روز است که دست از کار کشیده‌ایم اما متاسفانه تا به امروز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها