به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۸۴۲۷۲

بوفون: رویای حضور در جام جهانی را دارم

بوفون: رویای حضور در جام جهانی را دارم
گروه ورزشی: تیم ملی ایتالیا توانست پس از 53 سال به قهرمان اروپا بدل شود و در یورو 2020 تاریخ سازی کند. در این قهرمانی اما ستاره سابق آتزوری یعنی «جان لوییجی بوفون» حضور نداشت و او نتوانست که این جام را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

بوفون که اکنون در سن 43 سالگی هنوز تمایل به بازی در مسابقات باشگاهی را دارد، اعلام کرده که دوست دارد در جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی ایتالیا حضور داشته باشد.وی در مصاحبه با گازتا دلااسپورت اظهار داشت: می‌خواهم ادامه بدهم زیرا رویا دارم. برای بازنشستگی عجله‌ای ندارم. اگر لحظه‌ای احساس کنم که نمی‌توانم، یک دقیقه بعد خداحافظی خواهم کرد. اکنون احساس خوبی دارم و در خانه با همسرم و فرزندانم روزگار خوبی را سپری می‌کنم اما باید بگویم که دوست دارم چیزهای مختلف را تجربه کنم و کار خاص انجام دهم. رویایی دارم که مثل آرمانشهر است و می‌خواهم به آن برسم و همین باعث شده تا از پا ننشینم.

بوفون گفت: مانچینی کاری خارق العاده در ایتالیا انجام داد. ما فقط می‌توانیم از او تعریف و تمجید کنیم. من در سن 43 سالگی رویای حضور در جام جهانی را دارم ولی تقریبا می‌دانم که از سوی مانچینی دعوت نخواهم شد زیرا او بازیکنان و گروه خودش را دارد اما این مسئله مرا ناامید نخواهد کرد زیرا وقتی یک جام جهانی پیش رو است من جلو خواهم رفت و رویاپردازی خواهم کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها