به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۲۸۴۳۲۸

حدادی: در نیمه اول خواب بودیم

گروه ورزشی:‌ ستاره تیم ملی بسکتبال نبود بازی های تدارکاتی پیش از المپیک را دلیل ناهماهنگی های نیمه اول بازی با چک دانست.
حدادی: در نیمه اول خواب بودیم
تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود در المپیک 2020 با نتیجه 84 بر 78 مغلوب جمهوری چک شد. حامد حدادی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران در پایان این دیدار گفت: فکر می کنم در نیمه اول خواب بودیم یا یک چیز عجیب غریبی که برایمان اتفاق افتاده بود و نتوانستیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم.
 وی افزود: آنها هر کاری دل شان خواست کردند و روی بازی سوار بودند. در نیمه دوم سیستم دفاعی مان را عوض کردیم و توانستیم بازی را برگردانیم. یک خرده کم آوردیم اگر کمی باتجربه تر بودیم می توانستیم بازی را ببریم ولی متاسفانه دو تا شوت مان نرفت ولی دو شوت آنها رفت و پیروز شدند.
ستاره تیم ملی بسکتبال با اشاره به عدم برگزاری بازی های تدارکاتی پیش از المپیک و تاثیر آن روی عملکرد تیم گفت: اگر فقط 4-5 بازی دوستانه با چنین تیم هایی داشتیم مطمئن باشید که بازی امروز را می بردیم. ولی متاسفانه به خاطر شرایط کرونا و نبودن امکانات کافی بازی تدارکاتی نداشتیم. المپیک بازی بزرگی است و جایگاه خیلی بزرگی دارد. اگر قبل از این بازی حداقل بازی تدارکاتی انجام می دادیم خیلی خوب می شد. من خودم واقعا بدنم بازی ندیده بود. 10-15 روز است که به تیم اضافه شده ام و در نیمه دوم تازه پاهایم زنده شد.

 
حدادی در پایان در خصوص دو بازی آینده تیم گفت: بازهم تلاش خودمان را می کنیم. مثل امروز همه توان مان را می گذاریم و چیزی برای از دست دادن نداریم. با دو حریفی که جزو تاپ 10 جهان هستند بازی داریم و امیدوارم که بتوانیم عملکرد قابل قبولی در دو دیدار آینده داشته باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها