به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۲۸۴۳۳۳
تورنمنت بین المللی فوتسال - تایلند

ناظم الشریعه: به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از برد این تیم مقابل لیتوانی گفت: به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم و هدف ما هماهنگی و کسب نتیجه است.
ناظم الشریعه: به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم
سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی امروز این تیم برابر لیتوانی در تورنمنت تایلند، گفت: همانطور که همه می‌دانند در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی‌های خودش را دارد. جدا از انجام بازی تدارکاتی بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی که میزبان جام جهانی فوتسال نیز هست، ظاهر شدیم. لیتوانی تیم فیزیکی خوبی بود. در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.
وی افزود: در هر صورت بازیکنان امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم. در نیمه دوم نیز سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم و نیروهای جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.
ناظم الشریعه که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرد است، ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه‌ها بودیم. در این دیدار از تمام ۱۵ بازیکن استفاده کردیم و فقط یک دروازه بان بازی نکرد.
سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می‌کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید بقیه حریفان را دست کم بگیریم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.
برچسب ها: تیم ملی فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها