به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۲۸۴۳۳۸

سرخیو راموس، دشمن غیرمنتظره رئال مادرید

گروه ورزشی: مسئولان پی اس جی خوشبین هستند تا سرخیو راموس بتواند کیلیان امباپه را از جدایی منصرف کند.
سرخیو راموس، دشمن غیرمنتظره رئال مادرید
2 روز پیش کیلیان امباپه پس از پایان تعطیلاتش که به دلیل حضور در یورو 2020 اندکی طولانی تر شده بود، به پاریس بازگشت تا در تمرینات پیش فصل پاری سن ژرمن شرکت کند.
 

در حالی که این ستاره جوان در شبکه های اجتماعی عکسی خندان از خودش در کمپ تمرینی PSG منتشر کرد، برنامه های او برای ترک پارک دو پرنس در فصل بعد همچنان پابرجاست.
قرارداد امباپه در تابستان سال آینده به پایان می رسد.
در تمرین جمعه، او با سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال و شماره 4 جدید پی اس جی هم دیدار کرد و تصاویر این دو کنار هم در شبکه های احتماعی بازتاب زیادی داشت.
طبق ادعای آاس، سرخیو راموس این روزها سعی در متقاعد کردن کیلیان امباپه برای ماندنی شدن دارد. ستاره فرانسوی در بازگشت به تمرینات به مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی گفته است که تمایلی به تمدید ندارد و دوست دارد همین تابستان به رئال برود اما اگر باشگاه مخالفت کند، مشکلی برای ماندن تا پایان قراردادش نخواهد داشت اما هدف پاریسی ها تمدید با اوست.
 

راموس زمانی که در رئال بود، بارها به تمجید از امباپه پرداخت و چندین بار نیز تاکید کرد که دوست دارد او را در رئال ببیند اما پس از انتقال به پی اس جی تغییر موضع داد:« کیلیان مثل هر بازیکن بزرگ دیگری بالاخره باید روزی پیراهن رئال را به تن کند ولی الان دوست دارم او بماند و کنار هم برای موفقیت پی اس جی تلاش کنیم.»
 
 
هدف راموس فتح پنجمین لیگ قهرمانان است و بدون شک شانس پی اس جی با امباپه برای قهرمانی چمپیونزلیگ بالاتر خواهد رفت. راموس این روزها به دشمن غیرمنتظره رئال بدل شده و هر کاری خواهد کرد تا امباپه بماند و تمدید کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها