به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۸۴۳۶۲
والیبال به دنبال دومین برد

برنامه مسابقات ایرانی‌ها در روز سوم المپیک ۲۰۲۰

گروه ورزشی: در سومین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا دوشنبه سه ورزشکار از ایران به همراه تیم ملی والیبال به مصاف رقبای خود می‌روند.
برنامه مسابقات ایرانی‌ها در روز سوم المپیک ۲۰۲۰
مسابقات روز سوم از المپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا، دوشنبه برگزار می‌شود و نمایندگان ایران نیز  همچون روزهای گذشته به رقابت با حریفان  خود می‌پردازند. ایرانیان در روز سوم در والیبال، بدمینتون، بوکس و شنا مسابقه می‌دهند.
سه ورزشکار ایران در رشته‌های انفرادی اولین حضور خود در المپیک را تجربه می‌کنند و تنها تیم ملی والیبال پیش از این هم سابقه حضور در این بازی‌ها را داشته است. (زمان تمام  مسابقات به وقت ایران  است.)
والیبال: 
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه  خود فردا از  ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه مقابل ونزوئلا به میدان می‌رود. ملی‌پوشان ایران در اولین مسابقه خود پیروزی بزرگی را  مقابل لهستان به دست آوردند که فدراسیون جهانی والیبال از آن با  عنوان انتقام شکست در المپیک ریو نام برد. ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با نتیجه ۳ بر۲ مقابل لهستان شکست خورده بود. 
بدمینتون:
ثریا آقایی، تنها بدمینتون باز ایران در بازی‌های توکیو و اولین زن بدمینتون باز ایران در المپیک از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح مقابل فاطیما عبدالرزاق از مالدیو به میدان می‌رود. این اولین  مسابقه  آقایی در مرحله گروهی است. او در گروه G با دو ورزشکار از مالدیوو چین رقابت خواهد کرد.  
بوکس:
سید شاهین موسوی دیگر بوکسور ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی وزن ۶۹ تا ۷۵ کیلوگرم از ساعت ۸ و ۶ دقیقه صبح مقابل یویتو موریواکی از کشور میزبان مبارزه می‌کند. موسوی هم برای اولین بار به المپیک راه پیدا کرده است. 
شنا:
متین بالسینی، تنها نماینده شنای ایران در بازی‌های توکیو از ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه در مرحله مقدماتی  ۲۰۰ متر  پروانه مردان به آب می‌زند. او با پنج شناگر دیگر از  کشورهای جامائیکا، اسلواکی، تایلند، سوریه  و سیشل رقابت خواهد کرد.  
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها