به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۲۸۴۳۷۷

حقایقی جالب درباره تام و جری و ملوان زبل

حقایقی جالب درباره تام و جری و ملوان زبل
گروه فرهنگی: در اینجا برخی از حقایق جالب و شگفت انگیز در مورد دو کارتون مورد علاقه شما، به کارگردانی جین دیتچ، آورده شده است.در ۱۶ آوریل، کارگردان برنده اسکار، جین دیتچ، معروف به اوژن مریل دیتچ، در آپارتمان خود در پراگ درگذشت. جین با کارتون‌هایی مانند تام و جری و ملوان زبل، دوران کودکی همه را شیرین کرد.
 
هر کودکی که در دهه ۸۰ یا ۹۰ میلادی بزرگ شده است، در حال تماشای تام و جری و ملوان زبل بوده است. این شخصیت‌های کارتونی در نهایت به بهترین دوستان ما تبدیل شدند و ما هر روز با آن‌ها در صفحه‌های تلویزیون ملاقات می‌کردیم. اما چقدر خوب همه چیز را در مورد شخصیت‌های انیمیشن مورد علاقه خود می‌دانید؟
در اینجا برخی از حقایق جالب و سرگرم کننده در مورد هر دو کارتون مورد علاقه شما را به کارگردانی جین دیتچ آورده ایم. این حقایق شما را شگفت زده می‌کند.

تام و جری
نام اصلی تام و جری، جاسپر و جینکس بود.وقتی قسمت اول تام و جری پخش شد، استودیوی MGM تقریباً قصد لغو آن را داشت. این استودیو فکر می‌کرد که مفهوم گربه و موش در دنیای کارتون رایج است.ما اکثرا تام را دیده ایم که مانند انسان، روی دو پایش راه می‌رود. با این حال، در چند قسمت اول، تام از چهار پا استفاده می‌کرد تا مانند هر گربه معمولی راه برود.تام و جری اکثرا در حال جنگ با یکدیگر بودند، اما گاهی اوقات آن‌ها دوست می‌شدند. اما واقعیت تکان دهنده این است که این موش و گربه در یکی از قسمت‌ها خودکشی کردند.

ملوان زبل
شخصیت ملوان زبل (Popeye) و اولیو (Olive Oyl) براساس افراد واقعی ساخته شده اند. این افراد قبلاً در نزدیکی خانه سازنده کارتون، E. C. Segar زندگی می‌کردند. به این ترتیب او برای ساخت این کارتون از آن‌ها الهام گرفت.
ملوان زبل اولین شخصیت کارتونی است که مجسمه آن ساخته شده است. در سال ۱۹۳۷، مجسمه ملوان زبل در شهر کریستال تگزاس ساخته شد.

جک مرسر و مارگی هاینز، صداپیشگان ملوان زبل و اولیو، در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند.اولیو (Olive Oyl) یکی از شخصیت‌های شایان ستایش کارتون است. با این حال، در اسپانیا، این نام به عنوان توهین به درخت زیتون استفاده می‌شود. از این رو شخصیت وی به Rosario تغییر نام داده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها