به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۲۸۴۴۰۵

آشتی پدر و پسر آرامش پیش از توفان بود

آشتی پدر و پسر آرامش پیش از توفان بود
گروه حوادث: تنها یک روز پس از آشتی پدر و پسری در روستای بن‌شوار خوزستان که بر سر زمین کشاورزی باهم دچار اختلاف شده بودند، درگیری هولناکی میان آنها در گرفت که با قتل پدر همراه شد.جمعه گذشته در روستای بن‌شوار از توابع صیدون در استان خوزستان درگیری شدیدی بین مردی میانسال و پسر جوانش رخ داد. درگیری آنها بر سر یک قطعه زمین کشاورزی بود که از مدتی قبل باعث اختلافاتی میان آنها و در نهایت نیز باعث بروز این درگیری شده بود.

ماجرای این درگیری به پاسگاه انتظامی روستا هم کشیده شد و پدر و پسر که از هم شاکی بودند برای حل این اختلافات راهی پاسگاه شدند. در آنجا و پس از گفت‌وگوهای بسیار، آنها قبول کردند که اختلافات خود را کنار بگذارند و باهم آشتی کردند و هر دو به خانه برگشتند اما آن روز هیچ‌کس خبر نداشت که این آشتی، آرامش پیش از توفان است.

درست یک روز بعد، یعنی شنبه گذشته بود که پدر و پسر بار دیگر بر سر زمین مورد نظر باهم درگیر شدند اما این بار درگیری چنان بالا گرفت که پسر جوان با چاقو به جان پدرش افتاد و پس از زدن چند ضربه به وی، از خانه گریخت.
ابراهیم سپاس‌زاده، بخشدار صیدون در توضیح این ماجرا به ایرنا گفت: جوان ۲۴ساله پس از اینکه پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند از روستا متواری شد. در ادامه، ماجرا به پلیس گزارش شد و با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی‌های مقدماتی جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت شروع شد.

وی ادامه داد: ساعاتی پس از این حادثه، پرسنل پاسگاه انتظامی صیدون و دادگاه عمومی این بخش با همکاری مأموران انتظامی میداوود موفق شدند متهم را که در حال فرار به سمت شهرستان رامهرمز بود دستگیر کنند. به‌گفته وی متهم هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها