به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۸۴۴۱۱

سناریوی قتل خیالی برای انتقام از مادرشوهر

سناریوی قتل خیالی برای انتقام از مادرشوهر
گروه حوادث: زنی که مدت‌ها پس از جدایی از شوهرش، همچنان از مادر او کینه به دل داشت، برای انتقام‌گیری از او به دادسرا رفت و گفت او 50سال قبل 2دختر خردسالش را به قتل رسانده است.مدتی قبل زن جوانی به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران رفت و مدعی شد مادرشوهر سابقش 50سال قبل 2دختر 7و8ساله‌اش را به قتل رسانده و حالا او می‌خواهد راز این جنایت را برملا کند. این زن به بازپرس شفیعی گفت: من و همسرم مدتی پیش با یکدیگر زندگی می‌کردیم اما به‌دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم از یکدیگر طلاق گرفتیم.

زمانی که به خانه مادرشوهرم رفت‌وآمد داشتم فهمیدم او سال‌ها قبل 2نفر از فرزندانش را به قتل رسانده است. این زن ادامه داد: یک مرتبه وقتی در یک مهمانی خصوصی بودیم مادر شوهرم شروع به تعریف ماجرایی کرد و گفت 50سال قبل یک نفر برای اینکه با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کند 2دختر 7و8ساله‌اش را به قتل رسانده و آنها را به‌طور مخفیانه دفن کرده است.

مدتی بعد از این قتل هم از شوهرش جدا شده و با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کرده است. مادرشوهرم به طور مستقیم اسمی از خودش نیاورد اما نشانی‌هایی که می‌داد همه شبیه خودش بود. از آنجا که همه‌‌چیز را با جزئیات تعریف می‌کرد، من مطمئنم که او قاتل فرزندانش است.

زن جوان در ادامه به بازپرس جنایی گفت: مدتی از این مهمانی و برملا شدن اسرار 2قتلی که مادرشوهرم انجام داده گذشته بود که او متوجه شد که من فهمیده‌ام او قاتل است. از آن به بعد بود که رفتارش با من تغییر کرد. مادرشوهرم مدام در زندگی مشترک من و شوهرم دخالت می‌کرد و آنقدر برای مان مشکل درست کرد تا اینکه بالاخره شوهرم هم با من بد شد و من را طلاق داد. با وجود همه مشکلاتی که مادرشوهرم برایم درست کرده و باعث جدایی از همسرم شده بود اما من نمی‌خواستم اسرار فرزندکشی‌اش را به کسی اطلاع دهم اما وقتی با خودم فکر کردم دیدم که خون 2کودک بی‌گناه در میان است و مادرشوهرم به خاطر قتل فرزندانش در 50سال قبل باید مجازات شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم ماجرا را به دادسرای جنایی اعلام کنم.

به‌دنبال اظهارات این زن بازپرس پرونده به گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا در این‌باره تحقیق کنند. همزمان مادرشوهر این زن نیز به دادسرا احضار شد تا در برابر ادعاهایی که عروس سابقش درخصوص ارتکاب 2قتل توسط او مطرح کرده پاسخگو باشد.

این زن در دفاع از خودش گفت: همه حرف‌های عروس سابقم دروغ است. او به خاطر کینه‌ای که از من به دل گرفته این حرف‌ها را می‌زند تا من را به دردسر بیندازد. ما از اول هم با یکدیگر اختلاف داشتیم. او زن بهانه‌گیری بود و زندگی خوبی با پسرم نداشت و مدتی بعد از ازدواج‌شان خودش درخواست طلاق داد و از پسرم جدا شد. او بعد از طلاقش چند مرتبه از من در دادسراهای مختلف شکایت کرده تا برایم مشکل ایجاد کند.

با وجود اظهارات این زن، بازپرس جنایی از ثبت احوال نیز خواست تا درباره سرنوشت 2کودکی که ادعا شده 50سال قبل به قتل رسیده‌اند اظهارنظر کند. از طرفی شوهر سابق این زن نیز به دادسرا فراخوانده شد. او در جریان تحقیقات گفت: همه حرف‌هایی که درباره قتل 2دخترمان گفته شده دروغ است.

ما هیچ فرزندی نداشتیم و هیچ‌کدام از این حرف‌ها واقعیت ندارد. در همین حال نتیجه بررسی‌های ثبت احوال نیز نشان داد هیچ فرزندی در کار نبوده است و متهم و شوهر اولش به‌دلیل اینکه نمی‌توانستند بچه‌دار شوند حدود 50سال قبل از یکدیگر جدا شده‌اند و یک سال بعد هم زن دوباره ازدواج کرده است و همه ادعاهای عروس سابق علیه مادرشوهرش کذب است.

از سوی دیگر بررسی‌های بیشتر نشان داد زن جوان به‌دلیل اختلافاتی که با شوهر و مادرشوهر سابقش داشته مدام برای آنها مشکلاتی ایجاد می‌کند. او بارها در دادسراهای مختلف به اتهامات گوناگون از آنها شکایت کرده وآنها را به دادسرا و کلانتری کشانده اما هیچ‌یک از پرونده‌ها به جایی نرسیده و در همه آنها بی‌گناهی مادرشوهر سابقش ثابت شده است.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها