به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۸۴۵۱۸

واکنش باشگاه استقلال به جدایی مهدی قایدی

واکنش باشگاه استقلال به جدایی مهدی قایدی
گروه ورزشی: موضوع انتقال مهدی قایدی به خارج از فوتبال ایران و جدایی او از باشگاه استقلال، مدت‌هاست مطرح شده و به یک ابهام تبدیل شده است؛ با نزدیک شدن به پایان لیگ بیستم، این موضوع حساسیت بیشتری پیدا کرده و حالا امشب احمد مددی در بخشی از صحبت‌های خود درباره وضعیت مهدی قایدی برای فصل آینده توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل استقلال ابتدا درباره میزان دریافتی قایدی گفت: ایشان بیش از ۹۰ درصد قراردادش را دریافت کرده است که حق او هم هست؛ بگذارید بیشتر راجع به پسر استقلال صحبت کنم. ایشان مبلغ قراردادش خیلی پایین است و ما هم به دلیل ممنوعیتی که داشتیم واقعا نتوانستیم قرارداد ایشان را افزایش بدهیم، اما تلاش کردیم با آپشن‌های دیگری جبران کنیم و به نوعی جبران محبت‌ها و زحمات او را داشته باشیم.

مددی هم‌چنین سپس درباره آینده مهدی قایدی هم صحبت کرد و توضیح داد: آقای قایدی پسر استقلال است، ایشان دوست دارد که برای پیشرفتش یک تجربه بین‌المللی و خارج از کشور را داشته باشد، اما من همه چیز را منوط به نظر سرمربی محترم کرده‌ام. به مدیربرنامه ایشان هم گفتم که نظر سرمربی محترم برای من ملاک است؛ پس از موافقت سرمربی محترم می‌توانیم برای آینده آقای قایدی تصمیم بگیریم. هنوز درخواست رسمی هیچ باشگاهی به استقلال نرسیده است.
برچسب ها: مهدی قائدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها