به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۸۴۵۵۳

روحانی به جای پاسخگویی، فرافکنی می‌کند

روحانی به جای پاسخگویی، فرافکنی می‌کند
گروه سیاسی: یک نماینده مجلس گفت: آقای روحانی، دلم برای شما می‌سوزد، اگر مصوبه مجلس نبود شما به قهقرا می‌رفتید. هشت سال کشور را معطل نگه داشتید، حال مصوبه مجلس را مخالف تحریم می‌دانید؟ مقصر اصلی به سرانجام نرسیدن برجام شما، خود شما هستید.
جواد نیک بین،  در تذکری با استناد به آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه حفظ شأن و جایگاه مجلس در اختیار هیات رئیسه مجلس است و ما باید در شرایط کنونی به مسائلی بپردازیم که جزو موضوعات مهم روز کشور باشد، تصریح کرد: زمانی که می‌فهمیم برای اعضای هیات مدیره بانک تجارت ۴۰۰ میلیون تومان پاداش تعیین شده و همین مبلغ در عرض چند ثانیه به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد و حتی ککشان هم نمی‌گزد! خیلی راحت بیان می‌کنند که ۴۰۰ نشد حال ۵۰۰ میلیون پاداش بپردازید!
 وی با مهم دانستن موضوع خوزستان، بیان کرد: مسئولان عالی رتبه کشور با حضور در استان خوزستان اعلام می‌کنند که ما در توسعه این استان موفق نبوده‌ایم؛ بله، درست می‌گویند، این افراد در توسعه کشور موفق نبوده‌اند، اما در توسعه زندگی‌شان موفق عمل کرده اند. این افراد در سال ۱۳۵۷ کجا بودند و الان کجا هستند؟!
نیک بین با بیان اینکه اعتراض حق مردم است و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند به اعتراضات مردم باید رسیدگی شود، اما پاسخگویی وظیفه کارگزاران است. باید نسبت به پاسخگویی وزرا و مسئولان کشوری اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم. خرداد و مردادماه سال گذشته موضوع استیضاح رئیس‌جمهور مطرح شد که برخی به این موضوع خندیدند، اما اگر آن روز تصمیم درستی برای رئیس جمهور گرفته می‌شد، و هر چه زودتر مقصر اصلی این وقایع را از سردمداری کشور به زیر می‌آوردیم، دیگر کشور به اینجا نمی‌رسید و این مسائل پیش نمی‌آمد.
این نماینده در مجلس یازدهم ادامه داد: در این چند روز باقی مانده باید تصمیم درستی گرفته و با مقصر اصلی این مسائل که همان جاسوسان هستند، برخورد شود. رئیس جمهور به جای پاسخگویی، فرافکنی کرده و اعلام می‌کند اگر تصمیم و مصوبه مجلس نبود، تاکنون تحریم‌ها رفع شده بود!


 
برچسب ها: روحانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها