به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۲۸۴۵۶۲

گل‌گهر حریف استقلال در جام حذفی شد

گل‌گهر حریف استقلال در جام حذفی شد
گروه ورزشی: مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور سهیل مهدی مدیر مسابقات، امیر حسین روشنک مسئول جام حذفی و نمایندگان 4 باشگاه صعود کرده به این مرحله برگزار شد.
قرعه کشی مسابقات به شرح زیر مشخص شد:
استقلال تهران ............ گل گهر سیرجان -  محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه آزادی
فولاد خوزستان ......... ملوان انزلی -  محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه شهدای فولاد
مسابقات نیمه نهایی در روز 13 مرداد و فینال درر روز 18 مرداد برگزار خواهد شد.

روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال مسابقه اینطور در حاشیه این مراسم توضیح  داده است:«در صورتیکه تیم گل گهرسیرجان به فینال جام حذفی صعود کند در آنصورت فینال مسابقات در  رمان برگزار نخواهد شد. البته از ورزشگاه امام علی(ع) کرمان بازدید نهایی در هفته جاری انجام خواهد شد. برای برگزاری میزبانی فینال سه گزینه داریم که هفته آینده نام میزبان بعد از بررسی های نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.» پس از پایان قرعه کشی نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در واکنش به قرعه برابر گل گهر و اینکه از این قرعه رضایت دارد یا خیر بیان کرد:« چرا راضی نباشیم. تیمی که می خواهد اول بشود، باید با هر تیمی مسابقه بدهد. حالا چه در فینال و چه الان؛ فرقی نمی کند. زمین ورزشگاه آزادی هم خوب است و بازی در آزادی راضی هستیم. او همچنین تاکید کرد که تیمش بازی برابر سپاهان را قربانی مصاف با گل گهر نخواهد کرد و با تمام قدرت برابر شاگردان نویدکیا در هفته پایانی بازی خواهند کرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها