به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۲۸۴۵۶۵

بستری بیش از ۹۰۰۰ بیمار کرونایی در تهران

بستری بیش از ۹۰۰۰ بیمار کرونایی در تهران
گروه جامعه: فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران از بستری بیش از ۹۰۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران خبر داد.به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در پایان جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: چند روز گذشته، پیش بینی کرده بودم که در روزهای آینده تعداد بستری ها در استان تهران از ۹۰۰۰ نفر عبور خواهد کرد که متأسفانه امروز تعداد بستری ها در تهران بیش از ۹۰۰۰ نفر است که از این تعداد ۲۵۰۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
 
وی افزود: روز گذشته ۱۹ هزار مراجعه سرپایی داشتیم و ۱۳۵۰ بیمار نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شده اند اما ورودی های به بیمارستان ها همچنان عدد قابل توجهی است؛ به شکلی که ۱۶۰۰ ورودی جدید در ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم که از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

زالی ادامه داد: شاخص ها همچنان در استان تهران رو به افزایش است؛ لذا باید تدارک تخت های جدید در دستور کار قرار گیرد.وی افزود: بر این اساس تیم های پایش و بررسی به بیمارستان ها مراجعه خواهند کرد و هر کجا که امکان افزایش تعداد تخت ها برای بیماران کرونایی وجود داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد.
زالی گفت: همچنین باید تعداد تخت های بستری های موقت افزایش پیدا کند تا بیمارانی که نیازمند خدمات موقت بستری هستند بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
برچسب ها: خیز پنجم کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها