به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۸۴۵۹۸

قابلیت شارژ سریع در آیفون۱۳ ارائه می شود

قابلیت شارژ سریع  در آیفون۱۳ ارائه می شود
گروه فناوری:طبق گزارش جدید سری آیفون ۱۳ احتمالا با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه می شود. همچین حافظه ذخیره یک ترابایتی در یکی از دستگاه های این سری عرضه خواهد شد. طی چند سال اخیر موبایل‌های پرچمدار اندروید با تمرکز روی فناوری شارژ سریع توسعه یافته‌اند. از سوی دیگر این فناوری اکنون چنان پیشرفته شده که بسیاری از برندها تصمیم دارند قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را در موبایل‌های رده بالای خود ارائه کنند.
 
اکنون به نظر می‌رسد اپل نیز تصمیم دارد تا سرعت شارژ آیفون‌های جدید خود را افزایش دهد. طبق گزارش نشریه MyDrivers احتمالاً سری آیفون ۱۳ از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد.قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی در مقایسه با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی برخی موبایل‌های اندروید، چندان نوآورانه به نظر نمی‌رسد اما بسیار بهتر از شارژ ۲۰ واتی است که در سری فعلی آیفون ۱۲ وجود دارد.

اگر گزارش‌ها درباره سری جدید موبایل اپل صحت داشته باشد، احتمالاً سری آیفون ۱۳ مجهز به پردازشگر جدید این شرکت یعنی A۱۵ Bionic با طراحی ۶ هسته‌ای خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود این بار آیفونی با حافظه ذخیره یک ترابایت نیز ارائه شود که دو برابر فضای حافظه آیفون‌های رده بالای فعلی است.در کنار این موارد پیش بینی می‌شود سری آیفون ۱۳ ویژگی‌های پیشرفته زیادی داشته باشد مانند دوربین‌های ارتقا یافته و بریدگی کوچک‌تر روی نمایشگر.
برچسب ها: آیفون 13
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها