به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۲۸۴۶۰۳

شکایت باشگاه فولاد از پورموسوی

گروه ورزشی: مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: اتهام و افترای آقای پورموسوی را از طریق کمیته اخلاق و دادگاه کیفری پیگیری می کنیم.
شکایت باشگاه فولاد از پورموسوی
عارف عارف نیا  در گفت وگو با سایت باشگاه فولاد، در خصوص اتهامات مطرح شده از سوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به باشگاه فولاد و جواد نکونام، اظهار داشت: پس از بازی  شب گذشته شاهد بیان ادعاهایی کذب از سوی آقای پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی بودیم. متاسفانه ایشان که سابقه همکاری با باشگاه فولاد خوزستان را در چند مقطع داشته و از مربیان موفق خوزستان هستند، علاوه بر توهین به سرمربی ما، اتهامات گسترده تری نیز به باشگاه فولاد خوزستان در خصوص مسائل حقوقی و داخلی مطرح نموده و موجب تشویش اذهان عمومی شدند.
مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در ادامه گفت: به هیچ عنوان انتظار عنوان کردن این موارد خلاف واقع را از سوی آقای پورموسوی نداشتم. اصولاً بنده به علت نداشتن تخصص کافی، هیچگاه در خصوص مسائل فنی اظهار نظر نمی کنم و برهمین اساس معتقدم که ایشان نیز به علت نداشتن اطلاعات و تخصص کافی نباید در حوزه مسائل حقوقی اظهار نظر می کردند. به هر حال بعد از جنگ تحمیلی، یکی از معدود دلخوشی های مردم شهر شهیدپرور آبادان تیم با اصالت صنعت نفت آبادان است و بهتر بود که اعضای کادر فنی این تیم به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای، برای دلخوشی این مردم و موفقیت تیم صنعت توجه بیشتری به مسائل فنی داشته باشند.
عارف نیا در خاتمه با بیان اینکه کارنامه آقای نکونام در کسوت بازیکن و مربی پربار است گفت: در حمایت از ایشان طبق ماده 71 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر توهین، افترا و نشر اکاذیب و مواد 608، 697 و 698 قانون مجازات اسلامی مبنی بر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی این حق را برای باشگاه فولاد و سرمربی تیم محفوظ می دانیم که در کمیته اخلاق و دادگاه کیفری اعلام اعاده حیثیت کرده و خواستار خسارت معنوی ناشی از این افترا باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها