به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۲۸۴۶۱۷

غلامپور: مقابل سپاهان، شرافتمندانه بازی می‌کنیم

گروه ورزشی: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش قصد دارد در رقابت‌های جام حذفی، یک جام تقدیم هواداران استقلال کند.
غلامپور: مقابل سپاهان، شرافتمندانه بازی می‌کنیم
بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان استقلال درباره پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود اما بازی کردن در چمن مصنوعی برای هر تیمی سخت  است. امیدوارم چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به چمن طبیعی تبدیل شود و مسئولین فکری به حال این چمن بکنند تا بازی کردن در این زمین برای بازیکنان راحت‌تر شود. کل بازی دست استقلال بود و در نهایت هم آبی‌ها موفق شدند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.
او درباره گل اولی که استقلال مقابل نساجی در دقیقه ۱۷ دریافت کرد گفت: ما بعد حدود ۱۱ بازی، شرایط خوبی به دست آوردیم و همه بازی‌ها را برای پیروزی می‌رفتیم. تمام شرایط تکنیکی و تاکتیکی‌ای که آقای مجیدی مد نظر داشت پیاده شد و بازیکنان با وجود گلی که  خوردند در بازی مقابل نساجی توانستند به بازی برگردند و پیروز میدان شوند.
غلامپور در خصوص تقابل تیمش مقابل سپاهان و نقش تعیین کننده این بازی در مشخص شدن قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: ما تمام بازی‌ها را برای برد می‌رویم و برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی جلوی ما باشد. استقلال یک تیم بزرگ با هواداران میلیونی است و ما همیشه اخلاق را مد نظر خود خواهیم داشت و تا آخرین دقیقه برای سربلندی استقلال تلاش می‌کنیم و یک بازی شرافتمندانه مقابل سپاهان خواهیم داشت.
او در پاسخ به این سوال که در بازی‌های باقی مانده استقلال از کدام دروازه‌بان استقلال استفاده می‌شود؟ گفت: رشید مظاهری و سید حسین حسینی از دروازه‌بان‌های خوب ایران هستند و روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کردیم. هر کدام از این دروازه‌بانان هر وقت که در درون دروازه استقلال بودند، عملکرد خوبی از خودشان بر جای گذاشتند. در هر صورت، در بازی‌های باقی مانده هر کدام که دروازه‌بان تیم باشد، به نحو احسن از دروازه استقلال محافظت می‌کند.
مربی دروازه‌بانان استقلال در خصوص بازی‌ پیش‌روی استقلال در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم یک مقامی برای هواداران بیاوریم. سه تیم دیگری که در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارند، تیم‌های قابل احترامی هستند اما تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و یک جام تقدیمشان کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها