به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۲۸۴۶۲۳
کلوپ تایید کرد

فن دایک در آستانه بازگشت به میادین

گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که احتمالاً ویرژیل فن دایک در بازی دوستانه پنجشنبه شب مقابل هرتابرلین به میدان خواهد رفت.
فن دایک در آستانه بازگشت به میادین
 در اوایل فصل گذشته بود که ستاره هلندی و یکی از ستون‌های لیورپول یعنی ویرژیل فن دایک در دربی مرسی ساید و روی یک برخورد با دروازه‌بان اورتون یعنی جردن پیکفورد دچار مصدومیت شدیدی شد؛ اما کابوس برای یورگن کلوپ و تیمش زمانی تکمیل شد که مشخص شد مدافع هلندی دچار پارگی رباط صلیبی شده و فصل برای او از دست رفته است.
در ابتدا گمان می شد که فن دایک نهایتاً برای رقابت‌های یورو آماده شود و می تواند در ترکیب تیم ملی هلند به میدان برود اما او ترجیح داد که ریسک نکند و به ریکاوری خود را ادامه دهد تا برای شروع فصل جدید آماده شود.

 
با این حال بعد از گذشت نزدیک به یک سال به نظر می‌رسد که فن دایک اکنون در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است. لیورپول پنجشنبه شب در این بازی دوستانه به مصاف هرتابرلین خواهند رفت و یورگن کلوپ پیش از این مسابقه گفت: "در این رابطه اطمینان ندارم اما امیدوار هستم که او بتواند دقایقی مقابل هرتا بازی کند. عملکرد او در تمرینات خوب بوده و احتمال دارد که بتواند دقایقی بازی کند. ما باید دوباره با او صحبت کنیم اما به طور کلی شرایط فن دایک خوب به نظر می رسد.
از طرف دیگر هیچ گونه عجله ای در مورد فن دایک و جو گومز نداریم چرا که ما برای یک فصل طولانی آماده می‌شویم نه چند مسابقه پیش فصل."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها