به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۸۴۶۶۱

از هشدار گرانی برنج خارجی تا مرغ ۴۰هزار تومانی

از هشدار گرانی برنج خارجی تا مرغ ۴۰هزار تومانی
گروه اقتصادی: دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: از حدود یک ماه گذشته تاکنون قیمت هر کیسه ۱۰ کیلویی برنج ایرانی از ۲۱۰ هزار تومان به ۲۹۰ هزار تومان رسیده است.ابوالقاسم کوره‌چینی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که شامگاه چهارم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، وضعیت بازار و کالای اساسی موجود در بازار خوزستان ثبات خوبی پیدا کرده است و شاهد شرایط مطلوبی در عمده کالا‌ها هستیم.

 وی با اشاره به وضعیت کمبود مرغ و افزایش قیمت آن در بازار استان افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ حدود ۳۹ تا ۴۰ هزار تومان بود، اما امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده قیمت مرغ شکسته شود.دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز در خصوص آخرین وضعیت بازار سیمان در خوزستان گفت: سیمان به وفور در بازار استان یافت می‌شود، اما قیمت هر پاکت سیمان حدود ۶۰ هزار تومان است و در این زمینه می‌توان پیگیری‌هایی انجام داد تا نرخ این کالا که کار کارشناسی در خصوص آن انجام شده، به وضعیت گذشته بازگردد.

کوره‌چینی عنوان کرد: از حدود یک ماه گذشته تاکنون قیمت هر کیسه ۱۰ کیلویی برنج ایرانی از ۲۱۰ هزار تومان به ۲۹۰ هزار تومان رسیده است، اما قطعا با آغاز فصل برداشت، این قیمت کاهش خواهد یافت.وی ادامه داد: پایین‌ترین قیمت هر کیسه برنج وارداتی در خوزستان حدود ۱۸۵ هزار تومان است، اما قیمت برنج‌های وارداتی با برند مرغوب به حدود کیسه‌ای ۲۳۰ تا ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز در پایان خاطرنشان‌کرد: قیمت برنج خارجی در مدت یک تا دو ماه آینده افزایش خواهد یافت، زیرا واردات آن در زمان برداشت برنج ممنوع می‌شود، اما پیگیر این مساله هستیم تا بحث ممنوعیت واردات لغو شود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: برنج وارداتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها