به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۲۸۴۷۷۸

گروسی: استقلال برای کسی بازی نمی‌کند

گروسی: استقلال برای کسی بازی نمی‌کند
گروه ورزشی: پیکشسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل باشگاهی مثل استقلال نباید درگیر حواشی باشد.
 به گزارش ایسنا،محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:  استقلال با توجه به مشکلاتی که دارد، نتایج بسیار خوبی به دست آورده است. این تیم پیروزی‌های زیادی در این مدت به دست آورده است و این کار بزرگ را فرهاد مجیدی و شاگردانش انجام داده‌اند. این تیم در این فصل با توجه به اتفاقاتی که افتاد، دچار مشکلاتی شده است و باید کار اساسی در باشگاه صورت بگیرد. هر کسی مدیرعامل باشگاه است، باید تصمیم‌های خوبی بگیرد و در جنگ و دعوا نباشد. این‌ها باعث می‌شود تیم دوباره در فصل جدید هم درگیر حاشیه‌ و چالش‌های مختلفی می‌شود.

او ادامه داد: اگر به این تیم توجه بیشتری شود و نقاط ضعف و قوت در تیم مورد بررسی قرار بگیرد، در فصل آینده می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های خود بشود.پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی‌های پیش‌روی استقلال در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی خاطرنشان کرد: استقلال نه برای کسی بازی می‌کند نه احتیاج دارد تیمی برایش بازی کند. به نظر من الان مهم‌ترین مساله این است که استقلال در جام حذفی قهرمان شود. استقلال در لیگ هم سهمیه آسیا را گرفته است و به نظر من بازی با سپاهان، یک بازی مثل بازی‌های دیگر است و باید تمام تمرکز تیم روی بازی با گل‌گهر باشد. استقلال آن کاری که به صلاحش است را انجام می‌دهد.

او در پایان گفت: الان همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا جام بگیرند. استقلال اگر قهرمان جام حذفی شود، قطعا نمره قبولی را در این فصل گرفته است. با توجه به تمام اتفاقاتی که در این فصل افتاده می‌توان گفت مشکلات استقلال در این فصل یک دفترچه ۶۰ برگ است. هواداران استقلال الان خودشان برای خودشان کارشناس هستند اما برخی قبول ندارند که این تیم درگیر مشکلات است. استقلال باید تمام تلاش خود را روی کار بگذارد تا مقابل تیم گل‌گهر پیروز باشد و در پایان قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها