به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۲۸۴۷۹۸

برخواه: هر دو وزنه‌بردار ما برای بازیها آماده‌اند

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: ملی پوشان اردوهای خوبی را در رامسر و تهران پشت سر گذاشتند و وضعیت خوبی برای حضور در المپیک دارند.
برخواه: هر دو وزنه‌بردار ما برای بازیها آماده‌اند
محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در خصوص وضعیت تمرینات و آمادگی نمایندگان ایران در آخرین روزهای باقیمانده تا اعزام به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: اردوهایی که پشت سر گذاشتیم هم اردوی رامسر و هم اردوی فعلی در کمپ تمرین آزادی، خیلی خوب بود و علی هاشمی و علی داودی هم به لحاظ بدنی و ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند و برای مسابقات آماده اند.
برخواه افزود: به امید خدا روز پنجشنبه مصادف با روز عید غدیر، آخرین تمرین را انجام می‌دهیم و شب نیز تیم برای مسابقات المپیک اعزام می‌شود. روزهای شنبه یکشنبه و دوشنبه در توکیو تمرینات را پیگیری خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری با طلب دعای خیر از مردم کشورمان برای موفقیت نمایندگان وزنه برداری در اوزان ۱۰۹ و +۱۰۹ کیلوگرم، خاطرنشان کرد: وضعیت جدول مسابقات و حریفان طوری است که امیدوار هستیم بچه‌ها به نتیجه مطلوبی که شایسته تلاش‌هایشان و ورزش ایران است، دست پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها