کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرایط بیمه و افزایش حقوق معلمان حق‌التدریس

6 مرداد 1400 ساعت 12:05


گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش، گفت: به محض اینکه معلمان حق‌التدریسی تبدیل وضعیت شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش درخواهند آمد و هم بیمه شده و هم حقوقشان طبق قانون تعیین می‌شود.به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی درباره شرایط حقوق و بیمه معلمان حق‌التدریسی گفت: تاکنون هر تصمیمی که اعلام کردیم، اجرایی شده است. معلمان حق‌التدریسی باید تبدیل وضعیت می‌شدند که تاکنون همه آن‌ها تبدیل وضعیت شدند و دیگر معلم حق‌التدریس تبدیل وضعیت‌نشده نداریم.

وی افزود: به محض اینکه معلمان حق‌التدریسی تبدیل وضعیت شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش در خواهند آمد و هم بیمه شده و هم حقوقشان طبق قانون تعیین می‌شود.وزیر آموزش و پرورش در رابطه با ارتقای حقوق معلمان حق‌التدریسی تصریح کرد: ما در حال حاضر مانند سایر کارمندهای دولت حقوق می‌گیریم قطعاً اگر امکان فراهم شود که حقوق افراد ارتقاء پیدا کند، استقبال می‌کنیم.

حاجی میرزایی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه همه کارمندان دولت تابع یک قانون هستند، برای پرداخت حقوق‌ها از یک قانون استفاده می‌کنیم و با دولت هماهنگ هستیم. در حال حاضر متوسط حقوق ما با متوسط حقوق کارکنان دولت یکسان است.


کد مطلب: 284943

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/284943/شرایط-بیمه-افزایش-حقوق-معلمان-حق-التدریس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir