کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش‌فروش 50درصدی‌آیفون در سه‌ماهه گذشته

6 مرداد 1400 ساعت 14:23


گروه اقتصادی:شرکت اپل از افزایش پنجاه درصدی فروش محصولات خود در سه ماهه گذشته خبر داد.

 شرکت اپل به تازگی نتایج Q۳ خود را ارسال کرده و این غول فناوری عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. درآمد اپل نسبت به سال گذشته ۳۶ ٪ افزایش داشته که در مجموع ۸۱.۴۱ میلیارد دلار برای سه ماهه گذشته است. درآمد آیفون به تنهایی تقریباً ۵۰ ٪ افزایش یافت که معادل ۳۹.۵۷ میلیارد دلار بوده است در حالی که خدمات با ۱۷.۴۸ میلیارد دلار ۳۳ ٪ رشد داشتند.

کدام محصولات اپل فروش بیشتری داشته‌اند؟
همچنین فروش مک و آیپد با افزایش درآمد ۸.۲۴ میلیارد دلاری مک و آیپد ۷.۳۷ میلیارد دلار، رشد سالانه را نیز افزایش داده است. دسته مشهور "سایر محصولات" اپل جایی است که شرکت بقیه محصولات را گروه بندی می‌کند که بیشتر آن‌ها از درآمد حاصل از AirPods و Apple Watch تأمین می‌شود. این رکورد ۸.۷۷ میلیارد دلار بالغ بر ۴۰ درصد افزایش سالانه داشت.تحلیلگران موفقیت این شرکت را متاثر از قرنطینه می‌دانند و جهش ناگهانی فروش آیفون در حالی صورت می‌گیرد که خریداران گوشی‌های هوشمند آماده روی آوردن به تلفن هوشمند ۵G هستند.

مدیران اپل هشدار دادند که تأخیر‌های زنجیره تامین می‌تواند بر درآمد اپل برای سه ماهه بعدی، به ویژه با عرضه iPad و iPhone تأثیر بگذارد. در همین زمان، انتظار می‌رود که اپل محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند که باید از جمله آیفون‌های جدید، اپل واچ جدید و مدل AirPods جدید، به خط تولید آن کمک کند. بسیاری نیز امیدوارند که اپل کامپیوتر‌های Mac با کارایی بالاتر M۱ را با عملکرد بالاتر عرضه کند. اپل برای سه ماهه بعدی خود برنامه خاصی ارائه نداده است چرا که این پاندمی پیش بینی قابل اطمینان را سخت کرده است.


کد مطلب: 284976

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/284976/افزایش-فروش-50درصدی-آیفون-سه-ماهه-گذشته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir