به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۲۸۴۹۹۷

نگرانی سولسشر ازمصدومیت شدید مدافع یونایتد

نگرانی سولسشر ازمصدومیت شدید مدافع یونایتد
گروه ورزشی: اوله گونار سولسشر فاش کرد که الکس تلس شروع فصل 22-2021 با منچستر یونایتد را به دلیل آسیب دیدگی مچ پا که شدیدتر از آن چیزی بود که انتظار داشتند، از دست خواهد داد.تلس هفته گذشته در تمرینات دچار آسیب دیدگی شد که باعث شد در شکست 4-2 یونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز در یک بازی دوستانه، روی نیمکت بنشیند. در ابتدا سولسشر پیش بینی کرد که بهبودی تلس تنها چند هفته طول بکشد.

با این حال پس از ارزیابی توسط کادر پزشکی باشگاه، سرمربی نروژی تایید کرده است که این مدافع باید مدت بسیار طولانی تری را به استراحت بپردازد.در حال حاضر لوک شاو انتخاب اول شیاطین سرخ در پست دفاع راست است، اما اکنون با توجه به وضعیت تلس می توان از براندون ویلیامز نیز درخواست کرد تا در غیاب تلس وارد عمل شود.

سولسشر گفت: "متاسفانه در مورد تلس اوضاع از آنچه که ما انتظار داشتیم بدتر است. مصدومیت مچ پای او کمی شدیدتر از آن است که فکر می کردیم و او برای دوره ای،به نظرم حداقل در تمام طول ماه آگوست، از میادین دور خواهد بود.فوتبال همین است. البته ما بچه هایی داریم که می خواهند بازی کنند. برندون در پست دفاع چپ عملکرد خوبی داشته است."

تلس اکنون قرار است در سه دیدار بعدی پیش فصل یونایتد مقابل برنتفورد، پرستون و اورتون، پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر در 14 آگوست، غایب باشد.شاگردان سولسشر در اولین بازی فصل خود در اولدترافورد مقابل لیدز یونایتد باز می کنند و سپس باید در خارج از خانه برابر ساوتهمپتون و وولورهمپتون به میدان بروند.تلس برای این سه بازی در دسترس نخواهد بود، اما اگر بهبودی او بدون مشکل پیش برود می تواند برای دیدار خانگی یونایتد برابر نیوکاسل در تاریخ 11 سپتامبر به میدان بازگردد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها