به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۲۸۵۰۳۲

هواداران محروم از ملاقات دوباره مسی و رونالدو

گروه ورزشی: هواداران بارسا نمی توانند روز بازی جام خوان گامپر از نزدیک و در نوکمپ نظاره گر بازی بارسا و یوونتوس باشند.
هواداران محروم از ملاقات دوباره مسی و رونالدو
5 روز پیش باشگاه بارسلونا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پنجاه و ششمین دوره جام خوان گامپر امسال نیز برگزار خواهد شد. برگزاری این جام، این بار یک تفاوت بزرگ با دفعات قبل دارد و آن حضور تیم فوتبال بانوان بارسلونا در این جام است.
 

قرار است در این بازی تیم های مردان و زنان یوونتوس به مصاف تیم های مردان و زنان بارسلونا بروند. این بازی ها در تاریخ 8 آگوست برگزار می شود. ابتدا تیم های بانوان دو باشگاه در تاریخ 17 مرداد و از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم نوکمپ به مصاف هم می روند و سپس راس ساعت 24 به وقت تهران و در ثانیه های آغازین روز 18 مرداد، تیم های مردان یوونتوس و بارسلونا در همان استادیوم  با یکدیگر دیدار خواهند کرد که می تواند ملاقات دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به همراه داشته باشد.
 
Horizontal
 
قرار بود 20 درصد از ظرفیت ورزشگاه با حضور 19،869 تماشاگر پر شود اما دولت محلی کاتالونیا امروز اعلام کرد که به دلیل موج جدید کرونا در این ایالت و مخالفت مسئولان بهداشت، بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود.
به همین دلیل باشگاه در صدد است تا بازی را به ورزشگاه یوهان کرویف منتقل کند که برگزاری بازی در آن هزینه ای به مراتب کمتر خواهد داشت و همچنین درخواست خواهد کرد تا مجوز حضور حداقل 3 هزار نفر در این ورزشگاه نیز صادر شود.
باشگاه از این تصمیم عصبانی است چرا که بلیت های هر دو بازی را نیز به فروش رسانده بود و امیدوار بود که بتواند 1.5 میلیون یورو درآمدزایی کند. درآمد حاصل این جام در شرایط عادی 6 میلیون یورو تخمین زده می شود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها