کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اورا و تمجید از خرید جدید منچستر یونایتد

6 مرداد 1400 ساعت 20:15

گروه ورزشی: پاتریس اورا، ستاره سابق منچستر یونایتد، رافائل واران را مدافعی کامل و خریدی فوق العاده برای این باشگاه می داند.


بعد از اخبار زیادی که پیرامون علاقه منچستریونایتد به جذب رافائل واران از رئال مادرید وجود داشت نهایتاً باشگاه انگلیسی شب گذشته به شکل رسمی تایید کرد که با رئال بر سر جذب مدافع فرانسوی به توافق رسیده است تا واران فصل آینده را در اولدترافورد توپ بزند.
 در همین راستا پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، از هموطن خود و خرید جدید این باشگاه تمجید کرده است. اورا گفت: "واران من را یاد ریو فردیناند می اندازد. او چه در کار با توپ و چه در بازی هوایی فوق‌العاده است. من اولین بازی ام با تیم ملی فرانسه را به یاد می آورم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. او بسیار جوان بود اما در عین حال خیلی سریع و کامل بود.او هنگامی که توپ را در اختیار دارد کاملاً آرام است و می‌تواند در گلزنی نیز به تیم کمک کند. این یک خرید عالی و فوق العاده برای منچستر یونایتد است."


 
گفتنی است رافائل واران تجربه‌ یک دهه‌ای را به تیم اوله گونار سولسشر تزریق خواهد کرد چرا که طی این مدت در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در بازی‌های زیادی به میدان رفته و به نظر می‌رسد که فصل آینده در کنار هری مگوایر زوج خط دفاعی شیاطین سرخ را تشکیل خواهند داد.


کد مطلب: 285054

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/285054/اورا-تمجید-خرید-جدید-منچستر-یونایتد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir