به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۸۵۰۷۸

هزینه بازسازی سیل در آلمان

هزینه بازسازی سیل در آلمان
گروه بین الملل:تقریبا دو هفته پس از سیل فاجعه‌بار به گفته هربرت رویل، وزیر امور داخلی در ایالت رایلند فالس هنوز هم ۷۳ نفر مفقود الاثر هستند.
او شمار کشته‌شدگان در این ایالت را ۱۳۴ نفر اعلام کرد.
به گفته هربرت رویل، روند شناسایی اجساد به دشواری پیش می‌رود و تشخیص هویت از طریق انگشت‌نگاری، آزمایش ژنتیک یا از طریق مطابقه تصاویر رادیولوژی دندان صورت می‌گیرد.
در ایالت نورد راین وست فالن هم ۴۷ نفر کشته شدند. از این تعداد ۲۳ نفر در خیابان‌ها غرق شد‌ه‌اند و چهار نفر هم از ماموران آتش‌نشانی هستند.
نزدیک به ۲۳ هزار نفر از ماموران امدادی در عملیات کمک‌رسانی در ایالت نورد راین وست فالن حضور داشتند. به گفته مقامات، بازسازی مناطق سیل زده به زمان زیادی نیاز دارد. زیر ساخت‌های تامین آب آشامیدنی و لوله‌کشی، برق، گاز و تلفن  صدمات سختی دیدند که بازسازی آن آغاز شده است. نزدیک به صد هزار نفر در روزهای نخست پس از سیل در این ایالت بدون برق بودند که اکنون این تعداد به ۵ هزار نفر رسیده است.برآوردهای اولیه نشان می‌دهد برای بازسازی زیرساخت‌های ترابری، همچون راه آهن و جاده‌ها تقریبا دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو بودجه نیاز است.
برآوردهای اولیه حاکی از نیاز یک و نیم میلیارد یورو بود. متخصصان اما می‌گویند، مدرنیزه کردن تاسیسات و ساخت‌ آن به نحوی که در سیل‌های آینده صدمه نبینند باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد.



 
برچسب ها: آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها