به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۸۵۲۲۲

بیانی: شرایط استقلال برخلاف سپاهان است

بیانی: شرایط استقلال برخلاف سپاهان است
گروه ورزشی: کاپیتان پیشین استقلال گفت: لیگ برتر برای آبی ها تمام شده و آنها تمام تمرکزشان را بر روی جام حذفی گذاشتند تا بتوانند به قهرمانی دست پیدا کنند.شاهین بیانی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان اصفهان از هفته پایانی لیگ بیستم گفت: وضعیت استقلال در جدول کاملاً مشخص است. آنها بدون استرس به مصاف سپاهانی خواهند رفت که حواسش باید به بازی پرسپولیس و پیکان هم باشد. سپاهان به دنبال این است تا استقلال را در خانه شکست داده و باید منتظر این باشد که پیکان هم بتواند پرسپولیس را شکست دهد تا این تیم به قهرمانی در لیگ بیستم دست پیدا کند.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: این استرس باعث می شود سپاهان نتواند بازی همیشگی خود را انجام دهد. درست برعکس استقلال که هیچ دغدغه ای ندارد و می تواند از این فشار و استرسی که بر روی تیم سپاهان است به بهترین وجه استفاده کند. اعتقاد دارم با توجه به شرایط دو تیم این بازی می تواند بسیار جذاب و تماشاگر پسند باشد و امیدوارم برنده این بازی استقلال باشد تا بتواند یک رکورد خوب را در لیگ برتر به دست بیاورد.بیانی درادامه خاطرنشان کرد: اگر مشکلات داوری نبود و استقلال در بعضی از بازی ها، امتیازات راحتی را از دست نمی داد این تیم می توانست قهرمان این دوره باشد اما متأسفانه برخی مسائل حاشیه ای باعث شد تا استقلال نتواند به آنچه که استحقاق داشت، دست پیدا کند.

وی در مورد قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مصاف دوباره امیر قلعه نویی با فرهاد مجیدی گفت: استقلال باید در طول این سال برای سومین بار به مصاف گل گهر سیرجان برود. هر دو تیم برنامه ریزی خاصی برای پیروزی در این دیدار دارند اما با توجه به اینکه استقلال دو بازی گذشته را با پیروزی به پایان رسانده، این موضوع می تواند از لحاظ روحی و روانی به نفع یاران فرهاد مجیدی باشد. مجیدی تمام تمرکز خود را برای جام حذفی گذاشته و نمی خواهد به راحتی قهرمانی را همانند فصل گذشته از دست بدهد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و اختلاف سرمربی با مدیرعامل اظهار داشت: بعضی اوقات این اعتصابات می تواند به تیم کمک کند. البته کلاً این موضوع مورد قبول نیست اما در فوتبال ما این اتفاقات همیشه رخ می دهد. این بار هم برای استقلال این اعتصاب جواب داد و آنها توانستند نساجی را با شکست مواجه کنندو امیدوارم روزی برسد که با تغییراتی که در وزارت ورزش صورت می گیرد شاهد هیچ گونه اختلافی بین مدیرعامل استقلال با سرمربی تیم نباشیم.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها