به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۸۵۲۲۹

استقلال و سپاهان بهترین بازی خواهد شد

استقلال و سپاهان بهترین بازی خواهد شد
گروه ورزشی:مربی پیشین استقلال با بیان اینکه حساسیت دیدار استقلال مقابل سپاهان بسیار بالاست گفت: این دیدار می تواند بهترین بازی فصل شود.بهتاش فریبا در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر زردپوشان اصفهانی گفت: از نظر فنی این بازی بسیار سخت است. سپاهان یک تیم جنگنده، دونده و رونده است. بازیکنان قابلی دارد که می دانند از تمام نقاط زمین چطور استفاده کنند.
 
فریبا ادامه داد: آنها استرس خاصی برای این دیدار دارند زیرا در رقابت با پرسپولیس هستند و اگر بتواندن استقلال را شکست دهند و پیکان هم نتیجه خوبی برابر پرسپولیس بدست بیاورد قهرمان لیگ برتر خواهند شد.وی ادامه داد: استقلال بدون استرس به مصاف سپاهان خواهد رفت. فرهاد می خواهد روند پیروزی هایش را تداوم ببخشد و مطمئنا هم آنها و هم استقلال و هم پیکان با تمام قوا برابر سپاهان و پیکان به میدان خواهند رفت و اعتقاد دارم با توجه به شرایط دو تیم استقلال و سپاهان این بازی می تواند بهترین بازی فصل شود.

بهتاش فریبا در مورد قرعه کشی جام حذفی و دیدار دو تیم گل گهر و استقلال در نیمه نهایی این دوره از مسابقات گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید حریفش را شکست دهد. اینکه گل گهر باشد یا ملوان و یا فولاد فرقی ندارد. استقلال شرایط خوبی دارد و باید از این موقعیت استفاده کرده و به قهرمانی برسد.

پیشکسوت فوتبال استقلال ادامه داد: البته گل گهر هم تیم بسیار خوبی است که از یک مربی کاربلد استفاده می کند اما اعتقاد دارم با توجه به دو بردی که آبی ها در لیگ برتر برابر گل گهر بدست آورده اند از لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به تیم حریف دارند.وی در مورد اعتصاب بازیکنان و اینکه آیا استقلال به آرامش خواهد رسید یا خیر، افزود: اعتصاب بعضی اوقات جواب می دهد و می تواند مفید باشد. البته زمان برای استقلال همه چیز را ثابت خواهد کرد. امیدوارم شرایطی در وزارت ورزش بوجود بیاید که مسئولان جدید بین دو تیم تفاوتی قائل نشوند.
مرجع : مهر
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها